Monday, November 29, 2010

potonGlahh..agagagaga!



weyy,weyy,.. korang tak rasa ke cam tak agak agak je cuti ni sikit je masa dia, huhh... yang nak menghadap lappy saat saat terakhir nie. tahun depan dah takleh nak main tenet banyak2kan... fuhh. and nak periksa lagi.. and nak holiday lagi.. and nak selak2 bukuform 3 lagi... chitt~

yeah..GREAT!! adik2ku yang sayang terlebihh2 niee...KAN! boleh punya pasal diorang lah aku kempunan satu hari tak dapat tengok cerit OH MY LADY... argghh..agagagagagagagagaga.
semalam disebabkan mummy rinduwwwwwwwwwwwwwwwwwwww sangat kat amri tuhh..AMRI JEKK! yg lain jangan mengada..mummy tak rindu pon..hohho~

so,,mummy and i pergi BP amik dowg.. alang2 tuhh.. nuqman adik kepada NURUL SABRINA SHAHARUDIN!.. kempunan sangat nak POTONG!! hahha.. then,kan muka dia cam orang sakit je bole..hahahaha. jahatnyewww!.. yeah,, tak dpat tengok pon.. haha ngendap dari luar!sure,,bole..ewwww gelilaa tanak aku.

then tepat 8.30 malam blik johor balik..tapi mummy cakap alahh kan boleh tengok kat internet...yupp!~~ gua dah dapat greenlightlaa..HOHO~ apa lagi lpas ni gua nk tengok cite tulaa...hahha. sukalahh tu.grr.. eihh mestilah sukasukasuka! ngee~

hmm..but yang buat my lifeupsidedown nihh.GGRRRR..geram bole.. BIHANA!! biha dan hana yeahh actually juga aida dan athilah.. apalagi kann..bila jumpa sepupu diorg..hidup aku yang musnahh .. asyik nak kena marah jewkk.. nakje sepak sorang-sorang masuk longkang!huhh.. nampak macam evilsangatkan..but,, korang taktauu diorg buat aku geram macam apa!!..
ada api lagi keluar telinga taww..yeahh,, i know saya terrlalu hebad smpai ada api macam naga..agagaga~

memanglah hari ahad masatuh jadi anak TUNGGAL kat rumah sorang2 tak best tpi klau ramai sgt kt rumah boleh pecah punggung! lagi-lagi perangai diaorang lagi teruk dari perangai saya!!haha~ ehemm..

yeahh..yeahh totally break-IN!. masa hari ahad tuh just ber TIGA! jejalann.. yeahh its our secret! orang lain tak tauponn apa yang diorang beli ITS SECRET!!kecuali saya! haha .. boleh tak i wish nak dapat CAMERA DIGITAL NIKON FREE!!! tuhh..haha. eihh,,eihh doakanlahh haha. free siapa tanak!.. yeahh masa kat jusco tuh pergi kedai sony then,, ayah berminat betul dengan DSLR ALPHA 500..hahhha..woot woot* bila nak beli? hehheh. YEAH-YEAH! aku yang overr.ngehh ngehh sukatilaaa..

gamba dia lawa bebbbb... kalau guna camera tuu sampai bila2 pon saya sggup takjadi model! but jadi photographer jekkk... haha SONY CYBER-SHOT tuhh gamba dia lawa but takde ANTI-JOGETT!! haha. anti vibrate lerr.hoho~

OKAY LORH TOODLES,.CHA-CHA!







No comments:

Post a Comment