Friday, December 31, 2010

lollipop's memory!




lollie!huuu... (cuba cakap macam jeremy panggil jollie!hmm..haha)
tsktsk
awak, walaupun lollipop awak tak sampai hajat saya untuk simpan sampai dah nak expired baru makan.
tapi lee min ho awak akan tetap saya simpan.hee~
awak ingat awak jek suka lee min ho?? saya pon sukalaa..

301210
tarikh keramat.
hana memang suka bongkar tempat orang.
kenapa adik beradik saya semuanya busybody?
sayajektak.hehheh

lepastu dia ni memang sengaja nak cari pasal taww.
dia yang nak makan lollipop tu padahal.
lepastu dia amik dari tempat tinggal lollie saya.
dia kasi kat amri!
adoyyaiii!
dia tahu kalau kasi kat amri

amri nak bukak>kalau xbukak>amri nangis >last2 dia dapat makan

tulaa dia rancang .

walaupun aku lagi pandai merancang tapi ideaku ini hancuss
disebabkan amri tuh bagaikan raja di rumah!
semua yang dia nak dapat

rancangan aku.

pujuk amri,amri nanti esok kak ira kasi lollipop lagii besar>then dia kasi aku balik

atau

cakap amri simpan dalam fridge dulu,kalau dah sejuk baru sedap makan>bila kat fridge sebelum sejuk aku rembat dulu


huhh..nak tau apa yg jadi?

mula2 amri pegang lollie bebaik>

biha cakap kat aku yang hana kasi amri>

aku masuk bilik terus rebut dari dia secara ganas sekali(itupon dah kira lembut)>

then mummy cakap dia kan just nak pegang>

aku kasi dia balik sebab memekak nak nangis>
dia mulalah nak bukak! nak bukak!>

gigi patah seribu karang!>

mula marah2 hana>

then mummy tanya siapa kasi>

i say kawann. takkan nak kata moyang kott haha>

then aku kena pujuk dia guna dua-dua rancangan aku tadi>

aku amiklaa dari fridge then dia cari!>

huh.lepastu mummy suruh kasi jelaa dia mummy cakap habis sampai bila baru yaya nak makan.tu memang untuk makankann>

lagipon mummy tak selesa nak tengok playful kiss masa amri nangis.haha>

lepastu dia maknlah lollie tu dengan gembira.gigi tak sedar ke dah rongak macam apa!! huhh..


then aku tengok jekk lollie tu warna dia dah cair and dah bercampur2.. jadi burukk dahh taww..huhhu. sedihh. dan aku asyik2 cakap DAHLAA,, KARANG gigi rosakk.padan muka.
taklama lepastu dia stopp... then aku simpan yg selebihnya dalam freezer. tempat rahsia! huwwaa..

sekarang plastik dia dah hilang, macamna nak tahu expired date dia bila...
huhhh.

yang paling geram sekali, dengan HANA!!!!!!!!!!
dahlaa lepas dia dapat makan lollie tu boleh dia cakap..
alah!bukannya sedap ponn.huhh!
siapa tak geram ahh.
kalau kita dah simpan bendatu bebaik then ada budak nak bukak lepastu dia kata benda tu tak sedap!huhh...

lebih baik ada adik macam BAEK EUN JO..
dhlaa comel,cute, hensem ,pandai, baik......

lollipop by:nur sabrina fuzi!

tahu tak kenapa saya sayang lollipop tu,sebab saya sayang kawan saya!
tahu tak kenapa saya nak hadiah lollipop, sebab ia manis seperti kawan saya!

tahu tak sejak bila saya minat dengan lollipop..
sebab wang zi aka prince dari kumpulan lollipop aka bang bang tang..

tahu tak kenapa moyang saya yang kasi lollipop sebab dia tak nak kasi poster lollipop aka bang bang tang tu kat saya! haha~


No comments:

Post a Comment