Thursday, December 30, 2010

project besar!

poyo! tajuk macam besar sangat jek project tuhh, haha.. saya kan kecikk memanglaa nampak semua benda besar.. HAHA XD. sukalaa tu bila orang pUJI diri sendiri. .. LOL

okayy.. sekejap lagi appointment depan tv . yeah.. dari tadi tanpa saya perasan saya telah buat sesuatu yang orang akan kata comennyya! comennyya! hoho.. buat mulut gaya tae-kyung! haha


tengok gambar ni.. haha! diorang buat tak secomel tae-kyung saya!
siapa ada tengok gambar ni sebelum saya post!?
baik cakap,,kalau takde disini saya nak menunjuk bahawa.
heyy,, saya jumpa gambar cutelaa! haha

jumaat>sabtu>ahad> I.S.N.I.N

agagagagaga~ betulkah? kenapa cepat sangat ahh!!!!!!!!
(cuba bayangkan cite anime kalau marah macamna!)

tak belajar form 3 lagi!
tak kemas meja sudy lagi! haha..ni paling teruk dari start cuti sampai dah nak abis cuti meja aku bersepah macam apa..

tak cukup tinggi lagi!
tak kurus lagi!

dan semuanya taktaktak jawapannya!
errgggh.

esok cuti?pasal menang bola? betulkah?.. alaaa cuti pon budak sekolah yang tengah holiday patutnya hari selasa baru sekolah.. yelaa bola dah menang! haha~ kalau esokmemangkiteorang tak sekolah lagii.. dussh! sesuka hati hang jekk eah,yaya!

emm.. jadi ada satu REQUEST dari akak.. dia suruh tulis pasal bandung! alololoo~ kesiann dia tak dapat ikut eahh.. HAHA!.. takpe2 esok yaya tulis..

dah..iklan dah abis!
tae=kyung tak hensem! im coming



No comments:

Post a Comment