Monday, December 27, 2010

talking about the FUTURE! omg.



alololoo~ cute tak mr.kangaroo caye ni. takbaik jealous aww..hahhhah


memandangkan takde kerje so,tadi view2 gambar2lama jelaaa... semua gambar dah khatam dah.
gambar masa duludulu..memangg comell termasuk gambar saya.uhuxx.. uhuxxuhuxx..siapa nk belanja WOODS? bukan woods okay,,actually WILDE aka christopher wilde aka  sterling knight (SK-11 essences)..haha  takbaik ejek nama si gantengg. nnti dia merajuk semua orang suka dia..takde can gua nanti..uhhhuuuuh . kalaw tengok muka dia, mesti terus baik segala demam batuk mesin cendol yang melanda aku.hohhho~


perasann tak? perasan tak? siapa perasan? saya perasan!
ee... betul ke tak kalau ada orang mengaku yang diri dia perasann.. ahahhhah.
eihh bukan perasanTANlaa . saya bukan minah perasan. harap maklum.
just nak cakap korang perasan tak tempat korang nak tuliis post tuh dah di-RENOVATE
arggh.. but same jekk.. tak best..
hahhha.tipoolatu.kalau aku cakap jujur karang overover pulakk.uhh

takpelaa over pon overlaa sya memang over.. over nak TINGGI n SLIM.hohho~
blogger baru nie.. MENAIKKAN SEMANGAT SAIA UNTUKK BER-BLOGGING..
semangat jekk naik tapi perasaan rajin taknak naik..kan saya dah cakap saya ni.over.huhhu..sedihh

lagiponn next year kan PMR! bak kata sab..FIGHTING! bak kata nabila. KOMBATEI! bak kata khai.. CHAIYOK!! bak kata aku simple jewwk.. AGOGO!! hahha.. buatlaa nada cheers sikit baru best..

bila baca blog2 budak matang sikit dari kita pasal pmr... amat MENGGERUNKAN. naik bulu roma.. kalau orang keturunan shah rukh khan..naik bulu dada!ekkkss.. geli derrh.

nak kata pasal preparation untuk taun depan.. saya belum prepare pape pon... yeahh semangat di dada tak menjulang tinggi! uhhh.
yang dah prepare hanya.. baju yang saiz CUTE!hahha.. kain saiz lagi cute!! dan tudung sekolah..ini yang tak cute! sebab beli labuh sikit..hohho KAA lah katakan..
and beli BEG TAIK CICAK! .. tu jekk, botol air FREE dari kasut mummy dah cop awal2 dah..hohho. semuanya aku cop dulu! jahat betull sampai adik2 aku jealous..hahha padann muka .


ehemm..pasal barang2 tu semua WAHH! enjoy eah dia beli barangg tapi...
ehhhe ehhh.. terrlupalaa tehheeeheehee..
the prisoner of zenda jekk dah baca hbis.. buku kanang tu msetu dah baca tapi xabiss. then stu hritu sambungllaa baca masa tengah nak tidur.baring atas katil. penanda buku ada tapi tak guna ponn.. (mesti sedih penanda buku free tu..kesian dia tak dihargai!nangislaa..nangislaa..) lepastu bangun tidur diorang dah CLASH dah..hahha.. takde jodoh kottt.. eahh tulaa siapa suruh jadi isteri kedua kanang! kan kanang dah ada isteri .huhh..

so,,conclusionnya sejak daritu aku dah malas nak baca buku tu coz penanda buku free n kanang takkan sebati lagi setiap kali aku tidur diorang masing2 lari berjauhan antara satu sama lain..manakala aku pulak setiap malm akan mimpi jumpa wang zi.. bukan BERUWANG!

lepastu bila ada mood nak baca balik terus lupa dah stop sampai mana so,, kenalah baca dari titisan darah pertama balik..huww.. cuba teka best ke baca balik buku tu banyak kali? disebabkan takbest aku dating dengan kawan ...maklum ya KAWAN! ahhahhha kawan tercintaku iaitu LAPTOP aka DESKTOp aka IPAD! ahhahha ipad? bestnyeww kalau ada ipad!

dann.. buku-buku lain aku just selak2 jek n baca sikit2.. sebab dah bersedia untuk tahun depan! sedia apa? yelaa sedia nanti kalau cikgu tanya ada tak awak selak buku2 form 3 masa kat rumah? nnti saya jawablaa SAYA BUKAK CIKGU!
then cikgu cakap baguss budak niee.. comel betul..ahhahhah
then aku akan tersipu2 malu..kalau aku xmalu sengih sampai nampak braces yg dah berkarat nie.hiihhhi
hebat tak idea saya! siapa nak tunjuk baik tu ikutlah cara saya! gerenti berkesan..hahhha

Shiny, sharpened pencils, Desks all in a row,
It's the first day of school AND I DON'T want to go.
A very different teacher, With a strange sounding name.
I WANT my last year's teacher~ Things will NEVER be the same!
I remember all the things we learned,
And all the things we made.
The TRUTH is, If you really want to know,,,
I'm REALLY afraid.
agagagagagagagagagagagagagaga~
ngapp sedapnya lalat nie..errh.
dah baca poem tu!ahhhah rajin tak gua search poem tu...hoho~

masa beli barang kat angsana tu....
cam gua rasa tersesatlaa.. semua orang EXCITED nak beli barang tapi..gua HUH!
hana lagilaa taun dpean year1 ahhhhhahhh.
kenapa aku ketawa?  yeah.maksud tersirat! sssshhhh.hee!

tadi jumpa balik SMKBBU! tak rasa rindu pon selama nie?nape ehh?
rindu kat SABBU jekk..napa ehh?

ehemm..nak sangad2 tulis pasal holiday.. tapi nanti tsktsk mummy.. tsktsk cakap tsktsk (gediklaa asyik nangis jekk) yayaniasyik2bloggingjekkbilanak B.E.L.A.J.A.R!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! huwwwwwwwwwwaaaaaa...terus melalak gua karang. ahh? korang tak kesian keww? hahh! tak kesian keww kat aku! jahat budak jahat !

rasa macam panjang jek post nih... tapi alahh..masih pendeklaa..booleh sambung lagi nih..yeaa..yeaa..masih boleh.

1
4
3

I WILL MISS MY CUTENAUGHTYCUDDLYUNICKEPALATEMBIKAIFUNKYGOBLOK

B
L
O
G
!
!

will u?alahh takyah jawab pon aku dah tau mesti korang pon akan rindu..ahakks! terharuuu

ya! tahun depan mungkin aku akan kuranggkan menulis blog..
MUNGKIN! ahaksss..
sedapkann ayat tuee..hahha

jadi silasilalah rindu blog saya
rindu kerepek saya
rindu idea saya
rindu kecomelan saya
rindu tuan belog nie..HO??
ok..ok.. i will.

tapi! janganlah rindu sampai terbawak2 dalam mimpi! ternyanyi2 ayat dalam belog saya dengan cara yang sumbang! nyanyi sedap2laa sikit macam suara belog ni! suara christopher wildelaa!
smpai jiwang merata-rata! sampai belanja mcflurry bergelen2! sampai nak tolong jawabkan PMR!( siapa berani buat?) sampai kasi FREE mini cooper semua warna volkswagen beetle yang baru semua warna! whoahh..followers aku memanglaa seCIPUT but mungkin stalker aku banyak..korang tak tahu...hahhha
okielahh..sudah!

dengan ini saya pembaca blog ini akan mendoakan tuan belog mendapat keputusan yang baik dalam PMR!
bersama2 rakan seperjuangann! amin!


masa dapat buku haritukan ada 2 buku aku yang tak sampul so,,aku cakap HAH! singgitlaa kene bayar! hafa cakap singgit ape! balik rumah sampullaa! hee~ mak minah niee..



No comments:

Post a Comment