Sunday, March 13, 2011

awesome!











FAQ,
i cant stand anymore,, just wanna SHOUT it!!
but,, let my HEART feel happy for the first time. OUCCH!

this is the best holiday everr.. even banyak homework and this april im gonna sit for another exam! OMO! yeahh!
but.. im HAPPY .
the SMILE cannot be APART from my face because my heart wont let it be...

tadi pagipagi EXCITED sangat nak pergi sekolahh untuk siapkan kerja kayu yang tak SYELEK!
even i know i must be LONELY dan dikelilingi budak kelas lain yang kenal gitu jekkk.
but,, STILL IDC because my HEART sangat gembira untuk menemani saya.. :)


dann,, zarith anis n fana ponn ada.

masa tengah syelek tetiba
'EIH, awak nak tengok BRACES awak jap'

OMO! taktau nak jawab apa.. just sengih jekk.hee~ takkan nak tunjuk dia gigi kott.. macam kurang ajar sangat jekk..hehhheh.


then pukul 9.50, dah siap terus keluar.. tetibe terrnampak nabila lambailambai.. n hafa,miqi,khai, dijah..... YeAYY! nasibbaik korang dah datang.. sayang korang.! mmuahh.



pukul 10 cari kelas kosong ... masuk 1kaa..
cikgu ainon lambat sikit..
then dia dah datang dia suruh buat latihan kertas..
dia balik kejap hantar anak dia balik rumah
n dia kata dari 5.30 pagi dia tak tidur
coz caricari klinik sebab anak dia sakit kepala then,...........


then buatlaa yang cikgu kasi. hafa asyik tanya dijah jawapan,
then dijah kasi.. dan aku pon peliklahh..
dijah cakap kat aku.. "cikgu kata tak boleh tiru kertas,, bukannya orang"
aku ponn " =,=' "
dijah yang aku kenal bukan gitukannnn..
dah SHUT UP you,yaya! awak macam PERFECT sangat


lepastu ,cikgu suruh datang check jawapan dengan cikgu+ cikgu betulkan jawapan sekali.
im the LAST . masa tengok jawapan orang lain yang cikgu dah tanda..
CUAK semacam jekk . sebab OMO! banyak salah taww..
mulamula.. tak payahlaa check kat cikgu banyak salahlaaa.
tapi,, cikgu panggil.hee~
then cikgu ajarlaaa aku sampai PANDAI!
yang lawaknya cikgu cakap..


"AL-KITAB, lelaki ke perempuan?"
"lelaki!"
"habis jawapan dia...?"
"allazi-laah"*dengan nada yang macam jawab betul*
"tengok tu.. dia sebenarnya tahu..*cikgu cakap kat orang berdekatan*


lagi satu,,
"awak jawab yang mana satu ni,,?? awak garis lain tapi isi tempat kosong lain.."
"errr.."
sab kata "mesti dia jawab yang ini cikgu.."
"ahh.. yang isi tempat kosonglahh cikgu.."
"eiii!! awak ni kannn.."
sab kata.. "yaya.. kau ni dah kenapa..?"


then cikgu pun tanda RIGHT!
haha! mehh! aku bagitau rahsia sebenar.. actually aku jawab salah,, then sebab check dekat kertas miqi aku banyak sangat salah then aku tukarlahh jawapan .... but tukar kat satu tempat jekk. hehhhheh~ shhhh~!


yeahh! tetibe BEST pulak STUDY.. sejak aku rasa HAPPY SEMACAM!! ngee~
homework belum TOUCH lagi aww...
baru semalam balik dari kl coz hantar akak..



actually, semalam PLAN nak jogging pergi sekolah
tapi tak jadi sebab lambat pergi sekolah! hee~
suara nureen sangat sedap tadi! awww~ haha!
*sengau+manja gituhh*





No comments:

Post a Comment