Wednesday, March 16, 2011

terima kasih encik google




terima kasih aunty afiqah! sebab asyik nak membazirkan bil caye yang papa caye bayar *menggedik tulis PAPA* but, thanxlaa sebab kasi information yang belum dikenal pasti kesasihannya :p N THANX +++++++++++++++++ sebab mms gambar JANG GEUN SEUK yang SUPERB COMEL tu.. i loikeee.. mmmuackks! now, kat phone saya dah ada gambar dia. kalau kat laptop lagi berrLAMBAK macam kat pasar lambak. nak joget lambak jekk rasanya sambil dengar lagu adam joget lambak! haaa XD

nenda aisyah pulak HARAP anda betul-betul ikhlas dan memegang kata-kata. PRINT n BAWAK! okayyyy * jangan makan semut lagi-kesian semut =.="

cucu miqi
haha! semalam pukul 12 lebih malam aku nak text dia nak tanya pasal geo.. then terfikir eissh miqi ni ada phone bukannya berkredit kekadang, dann.. kekadang malas macam tott nak charge phone! *harap je phone mahal n cute :p *
then , aku nak textlaa dekat ayah dia punye phone.. mulamula ayat dia begini

"miqi, yang geo tu kena buat page lain2 eahh? maaf menganggu. pagi esok jelaa balas. :)"

betapa baiknya aku.. haha. yelaa takut tetiba ayah dia terbangun dengar bunyi message.. taknak berang ayah dia kat aku karangg.. kang tak pasal2 aku jadi SMOKE MEAT :P
then aku potong ayat yang budget baik tu sebab aku nak send kat phone miqi jelaa. but tetiba tak tukar nama miqi balik.. jadi sendlahh kat ayah dia..
begitulah ceritanya. taktaulaa pulak berapa pagi dia balas . haha :P


moyang sabrina
adakah dia suruh ak search pasal nabi yaakub dan putera-puteranya dalam tafsir walaweyyh ..
kat google takde pongg. jawabnya CANCEL kott. hee~


tak sangka COMPLETE satu family aku dah text pada cuti nie.. :P *aku cicit*
cuma KEMBAR jekk tak text solliiyy.
(sorang kembar banyak kali balas, sorang lagi kedekut nak balas.hee~)



l
a
s
t

w
o
r
d

,




salamat hari lahir ya , kakekk.
tiada hadiah enggak apa-apa, kann? kakek kan udah tua.. masa masih mau hadiah-nya lagi..
enggak pantes sihh.. bathewae*btw,laa :P*
gue doa-in agar kakek panjang umurnya, berjaya dalam hidup dan salamat sentiasa.
gue sayangggg bangett ama lu, kakekk. karena kakek wa cun banget, keren banget.
kaiya cewek cewekk muda gituh.

your FAV ann. =) primata comell.

yeahh. cepat kata nak buat party. nak jemput kiteorangg..



No comments:

Post a Comment