Saturday, May 14, 2011

cute little alyia farzana (!)



buat tatapan anda semua yang geram dengan post saya sebelum ini.

kalau benci saya.
silalah sepak saya laju-laju! saya tak kisah

kalau menyampah dengan saya.
cabutlah braces saya! saya suka sangat ,asal jangan cabut gigi sekali

kalau taknak kawan dengan saya.
pergilah cari kawan lain. saya ada kawan special dari awak.
nama dia pakcik lembu
"demi cintaku pada lembuuuuuuuuuuuuuuuuuu.."

sebelum awak buat semua tu tengoklah gambar ni dulu.
lepastu hempas laptop awak. bukankah nyawa lagi penting dari laptop?
jadi jagalah hati anda daripada terguris.
laptop awak rosak seribu kali pon boleh beli baru kann?



kang moo gyul said;

this song is for the girl who warmed his cold heart…but then breaks into laughter at his own cheesiness.

He pauses, and then shouts into the mic: “yaya

…RAWWRR!!” yaya pretty much dies right there, among the screaming fans. aww =,='



emm i think alyia farzana salah letak gambar kott. tak nampak macam cute sukkies!
btw,,, sangat cute!!!!! great effort!

awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
the most cutest ever!!!!

ini semua saya yang buat!! bhahha .rajin pulakk ann aku nak buat, letak dua L di kepala untuk saya LOOOOOOSERS!

ini sebenarnya alyiaaa farzana yang buatkan. muchmuchmuch loveee taww.
masatu dia ada buat post pasal benda alah ni.
first2 macam nak comment je untuk mintak dia buatkan.
tapi takde orang yang comment lagi. lagipun aku maluuuuuuuuuuuuuu yela tiba2 je stranger suruh kita buat itu ini. siapa jugak yang rela?
tapi bila dia ada buat post untuk gambar yang dia dah buatkan orang lain.
aku macam OMO!!!! jealousnyaaa!
then aku buat keputusan memberanikan diri meng COMMENT blog dia.
then this is it...................


awwwwwwwwwwwwwww. lainkali boleh buatkan lagikann?? ehh ehh. haaa
kite main-main jekkk!

XIEXIE!!

credit to; alyia farzana



3 comments:

  1. hahaa , klu nak lagi , gtau jeala , serius tak kisah .sorry , header tue buruk ckit );

    ReplyDelete
  2. haaa. eee main-main jelaaa. lawaalaaa.

    ReplyDelete