Friday, May 20, 2011

no caption


susahnya nak dengar kata walaupun ada telinga ;0


minggu ini ;)
hari guru. hari terhebat buat aku. aku kan guruuuu..
okayy tapi macam tak puas. menyesal tak bawak camera.. hee~
dan sangat jealous bila nampak ada seseorang dapat bunga...
bukan jealous sebab dia dapat bunga ,, tapi sebab takde siapa nak kasi aku bunga.
mungkinkah aku seperti kera?
tapi aku sebagai seorang guru berbangga sebab murid-murid cute kesayangan aku hadir di depan mata. itu sudah cukup bagiku. even tak dapat bungaaaaa...

ohkayy! CUKUP!


selasa :)
pergi rumah nenek! adam safwan datang! muka diaaaaaa.....
seperti itu! cute bagaikan ninja pucca. haaa~ sangat ARABiannn.

rabu :)
kilat sabung-menyabung! zrooooom! aku terpana melihat keindahan ALLAH! minggu lepas panas berbahang .aku teringat:


sir thiyaga: awak tahu tak kenapa minggu ni sangat panass?

-effect dari amerika syarikat!
-effect daripada philipina!
-sebab BANYAK DOSA!!!! (taklain tak bukan farah yang bersuara)

satu kelas memandang farah lalu buat muka pelik lalu ketawa!

sir thiyaga: =,=' itu dah masuk bab lain yeee. (kebengangan)



khamis :(((((
okayy semua kelam-kabut pasal folio sejarah!
masa sejarah kiteorang buat-buat baik!
padahal dah cuak takut kena marah! harrr!
lastlast cikguhafizahbaikk lepaskan kiteorang. witt!witt!
petang pulak naik kereta ustazah azizah!
wakaaakaa~ VVIP bak kata hafa! :pppppp

then kelam-kabut nak periksa KKQ!
satu petik ayat pon belum baca!
sebab semalam sibuk sangat dengan sejarah!
dan seperti biasa............................ HANCUSSS!


JUMAAT
ada spotcheck rambut berkarat! rambut saya macam rainbow tawukkk!
hahhaaa. jangan bayangkan CLOWN!




No comments:

Post a Comment