Tuesday, May 31, 2011

tiada istilah 'PERFECT TWO' okayy


saya ada gambar diorang. awak ada? :P


lately ni budak-budak zaman sekarang sukakan tak habis habis dengan "PERFECT TWO diorangg. okee im not budak-budak zaman sekarang . saya budak zaman MILLENIUM! jadi tolongglaa saya tak layan kepala diorang nih. heee~ guess what?! actually mana wujud benda alah PERFECT TWO segala. its just a PSYCHO n kadang-kadang macam kita taknak dicop as ORANG DARAT (ketinggalan) so kita pon guna istilah PERFECT TWO nihh.. bila berdua syaitan jadi orang ketiga. jadi,, bila masanya kita hanya berdua jek.?


okee. pedehal kann. bende alah ni dah lama baru nak cite? memang DARATlaa . okay takde maknanya saya post untuk kasi advice. just nak cerita something je.

PERFECT TWO
or
THE MORE THE MERRIER?

i choose the more the merrier!
why?

eih? korang tak rasa kekok ke kalau hanya u n somebody je yang ada kat satu tempat tu. if kite kann kite dah lama diam membisu. even korang cakap dia tu BFF korang ponn i dont think so korang boleh duduk berdua lebih sejam. kalau ye punn mesti macam cacing kepanasan kan? yelaa sebab takde idea nak cakap ape. okee tapi taktaullaa korang tak macamtu kee. but for me its YUP!

so, bila ramai orang yang tak berapa nak ramai an. macam-macam kita boleh story kan? bila cerita lawak boleh ketawa macam orang tak betul sama-sama, bila cerita sedih boleh nangis melalak sama-sama, bila cerita hantu boleh jerit sama-sama. kalau berdua?? bolehke?? memang TAK. mesti tegang je dahi kalau cerita berdua. naknak kalau mengumpat orang. muka mesti takbolehblaa konon macam caring sangat pasal orang tu padahal tengah mengumpat dia. HAA XD


sebabtu jangan salahkan saya kalau saya tak berbual dengan anda, jadi andalah yang kena memulakan perbicaraan hehheh~~ gedik bukan? sekali aku menjawab habislah korang! :P




(jangan tekan gambar ni muka kiteorang terlampau cute.)
i loikee this kind of atmosphere.
ini dia group of lazy bums (aida n biha pon)
except the girl yang diri tengah-tengah tu.. sebabtu tokmak sayang! :P

- ok saya paling tinggi! wootwoot* dan jangan tanya "apa fashion shawl awak tu?" bhaa XD itu fesyen budak selekeh its tudung biasa okayy.

No comments:

Post a Comment