Saturday, June 18, 2011

love ya (!)

ALHAMDULILLAH


weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
something UNBELIEVABLE happens today.


WANNA KNOW? erkk.
okay malas nak type panjang-panjang. kalau type secara detail pon bukannya korang faham pon. kan? hehheh.

"YOU WILL NOT UNDERSTAND BECAUSE YOU ARE NOT IN MY SHOES"

soooooooooooooooooooooooooooo.
okay seperti semalam saya kata. saringan satu = semua sekolah. okay tadi cuma 6 sekolah je yang masuk untuk quiz ni. then cikgu suruh belahhh dari kelas tu and buat COMEBACK dalam masa 25 minit untuk tahu keputusan 4sekolah sahaja yang layak utuk saringan ke 2.

okayy nak dipendekkan cite,, kiteorang lambat buat COMEBACK. nasibbaik AIRCOND kiteorang tak marah. ahh? eww. bajet artis kott. ^___^

ni semua sebab kiteorang lambat pergi makan sebab taktau kantin SSI letak kat celah mana. then budak berdua tu dah habis makan aku pon macam AHHHHHH?? okay. main sumbat je mee tu dalam mulut. apa heran? dah 30 minit dah. nasibbaik mee tu cantiktertarikkaumemangdebommm! patutlaa budak ssi pandai, mee sedap. okay.ada kene mengena eah?

then masa kiteorang lai sikittttt jek nak sampai pintu kelas tiba-tiba! 3 orang budak keluar kelas. kteorang pon macam EAHH? aku dah dedorrr dah . then lagi 3 orang keluar kelas.

=eihh??kita dapat ke????????
=takde siapa jawab soalan aku T__________T

then kiteorang kat depan pintu. SMKBBU eah? baiklah anda layak masuk ke saringan ke dua. APA HANG HABAQ?? meh kecek semulo. aku dah macam kero sengih-sengih. serious tak caye. sebab soalan dia susah macam hape.

then saringan dua. EIHH? soalan dia lagi senang kott dari saringan 1. then okay keputusan for saringan kedua ialah.. JENGJUNGJANGGEUNSUK! :P 66,66,67 andddd SMKBBU 78! wahh! serious terperanjat GLEE! thank you to afiq&nazrey for komik MISI 10A! terbaekklaa. dalam buku tu dia kasi cara-cara nak hentam soalan dengan SMART! im your folloewrs. hee~

dann.. BAKA! kalau bukan sebab aku,, dah lama kiteorang jadi johan. aku terlalu nervous nak jawab kat saringan 3 sampai salah jawapan. T_________T sorry korang. tapi aku bersyukur sebab kiteorang dapat ACHIEVE lebih dari target . target kiteorang sampai saringan 2 jekk. but sokayylaa NAIB JOHAN! kalau johan kena lawan negeri minggu depan.


so thats all dulu! nak siap pergi hospital. HANNAH MONTANAH!!. tak tau lagi petang ni.. T__T
marry me may dapat tengok tak?? HUWAAAAAAAAAAAAAAA




No comments:

Post a Comment