Saturday, July 16, 2011

hellohello and goodbyegoodbye !



hollow! semalam ada motivasi memori for PMR n SPM candidates. #saya terasa amat muda sekali. sebab saya masih EMPATBELAS dan terlampau pandai nak amik PMR pada tahun ini. alangkah indahnya kalau tahunni i'm in 2KAA. mesti ada orang jealous.hee~ mehh. tulis secara shortform. semalamkan bila balik rumah terus EXCITED betul nak study. ehekk! terimakasih kepada tuan empunya handphone samsung warna coklat! i loikeeeeeeeee. tanpa awak saya yakin akan menyesal seumur hidup. huwaaaa! lastly, terimasssssss manyak-manyak. lebiuuuu. balik rumah sengih memanjang seyyh. hahh sebijik kera pakai perfume!

^_____^. okee merepek!


lebihkurang 2bulan jekk lagi PMR okee! saya tak sabar even tak sedia lagi. lepas PMR habislahh terbakarr laptop ni. hee~ esok exam. gooooooooooodie luck! saya faham perasaan korang semua. exam memang menyusahkan ! =DDD coooooooooooooooooooooooooooooooool!




No comments:

Post a Comment