Tuesday, October 18, 2011

now , everything is REAL !


image
please,dont mess up with me



today i get a free holiday . arent you jealous? bwahhah. there's thousands of reasons.



REASONS ONE:

merajukmerajukmerajuk. okayy it sounds bimbo. whatever. fed up with yesterday. its up to all of you. nak replace orang sesedap hati je bukannya nak cakap betul-betul. but TERamatlah satisfied. you'll get back what you give kan? .. ok im really mean. sedih bila someone kasi sokongan.. but heyy! im SO COOL PENGUIN AMIRA NADHIRAH laa.haha. takpelaa tahun ni mungkin tahun last kita jumpa. so,, saya akan buat pengorbanan. bila protest gila2 nanti orang benci pulak. betul tak ? pheww. lantaklaa harini apa nak jadi .. kalau datang pon entah2 sama jek tak dapat main futsal jugak.


REASONS TWO :

HATI MEMBARA. semalam DAEBAK. ada orang sakitkan hati lagi sekali. tak puas seyh nak pukul dia lagi. GERAMMMMMMMMMM ! haha then terus hilang mood nak baca novel. dan berani mati aku mengumumkan :


" korang nak amik yang lain amiklah ! orang dah tak kesah dah tapi.. bukan DJ!"

aisyah"tapi .. aku taknak jang geun suk! "

dijah"oo. kite amik lee min ho boleh ?"
"hah.. aaa...aaa...aaaa..... (takde huruf MIK dalam otak )

semua gelak. dussh =__="



REASONS THREE :

actually, ini reasons pertama. kalau tak,, dah lama orang sekarang ada kat sekolah kebosanan. dusssh . nana tak pergi sekolah. mah memang TAKLAAA ! so, aku pun decided tak nak pergi even hati memberontak nak main futsal kat sekolah ! but bila fikirkan semalam... aku tak kesah. bila dah ponteng baru aku rasa betapa beruntungnya aku tak ke sekolah ! we are going to angsana! insyaALLAH. dont put high expectations cause it might ruin your life ! :DD



what to do with my title ? ohh. now i am REAL crazy. tadi cari sampai lubang cacing gambar DJ! bila dah jumpa .............
but memang tak banyak gambar dia . T______________________T

anyway, i love you.. (see? im addicted with RS)


No comments:

Post a Comment