Friday, November 25, 2011

B-bring the boys out !

assalammualaikum. entry pendek sekali lagi.. kalau dah nama entry pendek tu maknanya DESPERATE sangat lettew nak tulis . haha.. well, its pocoYAYA ! wekkwekk ;p
nowadays, heboh sangat pasal artis omputih ni kan.. tapi bila tengok semua .. ohh ! not my taste hee ~ seperti GC, AL n whatever lah kan. so tetibe wa rindu kat dua orang nihh. hiiiii !

|
|
|
|
|
(eih ? jap macamna nakk buat arrow bawah huh ? eee.. baka )



 jap ! tu bukan RANDY PANGALILA n ZAC EFRON okayy..

its my STARSTRUCK ! ---> sterling knight ! aka christopher wilde
and
zac efron !

whittwhitt XD ..
rindu GLEE kat diorang . urggh ~ im waiting for TRIO's picture. 

sterling + zac + zayn malik = aww
masatu pergi JUSCO TEBRAU CITY (setelah 2 bulan lebih kott tak ziarah ) 
tengah jalan-jalan then terdengar ada orang petik gitar then nyanyi lagu ni 


I'm no superman
I can't take your hand
And fly you anywhere
You wanna go, yeah

hey ! i dont mind at all because 
nobody could do that to, yah !


I can't read your mind
Like a billboard sign
And tell you everything
You wanna hear but

I'll be your hero

yeah ! please do .

I, I can be everything you need
If you're the one for me
Like gravity, I'll be unstoppable

I, yeah I believe in destiny
I may be an ordinary guy with heart and soul
But if you're the one for me
Then I'll be your hero

(Could you be the one [x3]for me)
Then I'll be your hero


gah ! guess what ? im about to fainting there ! omo omo ! where in the world are that voice come from ? suara dia betul-betul masuk kat telinga aku dan terus menusuk ke hati. cehwaa ayatt , tapi ini bukan cubaan. ini BETULBETUL ! haha rupanya cuma lagu dari corong suara yang berkualiti tinggi je. huu T_T
tapi dia kata dia taknak peminat lain sebab aku dah mewakili berjuta-juta orang peminat . ergggh ! bencinya~ (wekkwekk ayat XENA. sakit hati setiap kali baca lawak kampus then dia cakap "BENCINYAA~" perasan glee ! )

kay fine ! saya mengaku ini entry panjang. hiiii ~  jangan amik my TRIO's tawukkk ! semalam aku telah berjaya tidur awal. hehheh ~ lepas hari isnin nantii.. bolehlah tidur lambat balik.. isnin ada mrsm exam ! doakan kami yeww ! 




No comments:

Post a Comment