Wednesday, December 7, 2011

saya nak jadi manager !


hello fellow !!
if one day , ada jawatan ini ----> TV SCHEDULE MANAGER , sila vote saya yee.. yeahh ! 


muka budak form 2 (year 2 ) =__=".  budget now dah tualahh ! haha  .
ada nampak mata manusia tak ? pelik nohh. mana mata dia ?


nama saya AMIRA NADHIRAH BINTI ABDUL RAHMAN . remind that . mana lah tauu.. ada nama amira jugak yang masuk bertanding. for ex. --> amirah aqilah binti me'at . sila hati-hati ! taulaa korang tak sabar nak undi saya ni kan ? jangan teruss tanda .. check dulu nama tu betul-betul.. sekali tersilap langkah , hancur masa depan. haha ~ kalau nak pilih ketua.. pilih macam sayee~~~ LOL XD .

 umur saya 15 tahun.. okee ~ muda lagi. even saya masih muda,, yakinlah ! i can make TV STATION kayee ~~ bersiap-sedialah kerja kat tv station ehh :p  okee lagi.. mummy saya kata "even pendek , jangan rasa rendah diri ..  orang kecik -molek pon boleh berjaya." mungkin satu je kelemahan dia.. tak boleh amik barang yang tinggi-tinggi. so what ? WE ARE THE BOSS ! boleh buli sesuka hati orang yang perasan panjang sangat tuu.  ^__^ . kann , kann ? dah jangan menyesal sangat dah ejek kitaorang . dann i got another FACT yang disokong 100 %  from nureen : THE LOWER THE CENTRE OF GRAVITY , THE MORE THE STABILITY. kann ?



this is the oldest member of t-ara .. BORAM. see what ? even dia paling tua n paling rendah .. dia nampak macam AWET MUDA kan ?? urggh. kalau orang tinggi kan.. UMUR AKAN MEMAKAN MUKA . haha apa bende ni ? =__="


seriously,, i dontknow sama ada talking about tv schedule or ketinggian . haha? insane now.

masalah tv dengan kita :

1- iklan dah serupa cite.. lama macam apa . my atuk kata "e'ehh risau betul iklan ni lama sangat.. " LOL
2- tak payah laa nak beratus-ratus episod sangat.. kalau cite best takpelaa
3- cerita best dan cerita best ada dalam waktu yang sama (THE MOST HATED MOMENTS ) grr =__="
macam  blehh ~
4- hari-hari tayang cite tu n episode ulang-ulang . ex. bob si span berseluar kotak.. lagi macam apa bila boleh pulakk budak-budak masih berminat nak tengok. urgh ~ 
5- tayang cite kartun ganas-ganas. cuba tayang HELLO kitty ke.. pooh ke.. (teringin nak tengok sebenarnye. haha )
6- bila tukar suara cerita korea ke suara cina.. takyahlaa buat penat. semua orang lagi suka dengar suara original . okayy ?
7- bila tayang cerita starstruck sekali je T__T.. n bila tak ulang tayang X -FACTOR 2010.
(masalah besar tv dengan saya.. bsar sangatt ! )

tehee ~ mampukah anda mengundi saya.. ? itulah persoalannya. haha sila fikirkan masa depan. LOL XD . ini hanyalah pandangan saya untuk membuat era tv lebih maju.. whittwhitt >___<



No comments:

Post a Comment