Saturday, March 30, 2013

HAPPY BIRTHDAY , MARCH !

assalamualaikum ;D
so , hey march ! how's life going on ? hahaa . me ? err~ bagi aku bulan march ni agak bermain dengan perasaan sikit. hehheh ~ maybe it's a part of my effort to be a real person , not a robot anymore. kan ? hahaa/ err . but , honestly , walaupun terasa macammmmm lebih baik heartless balik . heheee ~ tapi apepon aku memang taknak jadi robot teruss :p . im satisfied with march ;) banyak benda merepek hahaaa. dan ada something yang sangat bermakna jugak dalam hidup aku berlaku , yang memang tak dijangka-jangka .memang tak boleh nak lupa laa benda tu =___=" . aku ingatkan 6 hari 5 malam je , rupanya 10 hari 9 malam . gulp =_______=" . memang tak sedarlahh ada CHEMISTRY disebalik segala yang terjadi .


kalau aku kata ,, aku suka CHEMISTRY .. korang percaya tak ? hee ~
aku suka since aku tahu yang dalam CHEMISTRY ada banyaaaaak CHEMISTRY . okee , faham tak ? hahaa . takpee biar aku je faham . =____=" .

cuti haritu , aku balik rumah hari isnin because ada kem chemist jumaatsabtuahadisnin . memang superbbbest ! eventhough aku banyak tidoo.. hehheh ~ tapi seriously banyak input yang aku dapat ^___^ . so , kalau orang yang tak tidur , lagi laaaaaa dapat banyak , kann ? alaaa, ruginya :'( tapi dah takdir aku tidur , nak buat cemane ? bukannya sengaja . duhh =____="

paling best masa malam , aku , didie , lydia , tiqah , aliah , adila , ainasyu , aniza semua tido dorm comel lydiya , angkat tilam , letak kat tengah ,, tido ramai-ramai . ;DD ngee ~ selama ni aku kalau dalam dorm paling senyapp , but that time aku rasa aku paling kecohh . #ehh , malumaluuuu =-= . so secara ringkas , gamba pun satu je . huuu :'(


BAKAL-BAKAL STRAIGHT A+ ! amin !


err , SMKAJB :'( 
atau aku patutnya berada dalam gambar ni jugak ? teheeee ;) 
jumpa masa hari pertama dan hari terakhir aku kat sekolah tu , ada orang boleh cam aku ? hahaa


btw, memandangkan harini je peluang aku melafazkan butir-butir kata yang telah dipendam selama sebulan ,
im gonna say it , 


aku bukan sengaja taknak wish , bukan lupa ,, eventhough ada yang terlupa . hee ~ bukan ego (certain , mybe ) cuma... B.U.S.Y . hahaaa . 
tapi moyang n wani .. aku taktau kenapa aku pilih untuk ignore je. eventhough diorang ada mention pasal birthday diorang pada hari peristiwa , aku buat-buat tak tahu jee . HHAHAAAA . dan tayanglah besar mana tarikh birthday kat twitter , aku takkan wish ! heee ~

memandangkan aku dah ngantuk dan taktau nak karang ayat macamne soo 

sorry sebab bertindak cruel terhadap anda-anda semua 
kalau ada terasa aku ni garang sangat ke , gangster sangat ke , poyo sangat ke , gedik ? oh tidak . 
maaflahkan kesalahan saya . ampun , ampun ;) 
friends till jannah kay ? hee ~ 
btw, HAPPY BIRTHDAYYYYY !

sabrina fuzi - hafawati hashim - aisyah suhaimi - iwani nordin - syamila syarafudin - ida halim - muhammad zakaria - raja izzam - zan 


ta-ta




No comments:

Post a Comment