Monday, March 3, 2014

SPM Result ;O

assalamualaikum .

salam sejahtera dan salam satu Malaysia .
dah berzaman aku tak update blog aku . hehe
dan kali ini buat pertama kali dalam sejarah aku rasa rasa rasa .. 
gementar tiba-tiba . 
i just google tarikh keputusan SPM akan dikeluarkan .
dan .....
16 DAYS TO GOOOO .........


dusshdusssh . dah tiga bulan aku sia-siakan begitu sahaja .
in this 2 weeks aku kena ubah semuanya . 
aku kena manfaatkan betul-betul masa-masa yang tersisa ni .
sebab di saat dapat result di atas segala hasil usaha aku belajar di sekolah selama 14 tahun ...
aku pon taktahu apa yang bakal berlaku .
emm whatever it is . kita perlu redha  dan tawakal .
even though rasa usaha tak sehabis baik lagi tapi , erti TAWAKAL tu sangat besar .
ertinya sangat besar sehingga mampu mengisi segala kekurangan usaha kita .
kita je tak tahu tapi hati kita tahu kebenaran itu . sebenarnya ;) 
because it's fitrah to worship the one and only  ,
 ALLAH !


may ALLAH ease everything  . amin ;) 

No comments:

Post a Comment