Wednesday, December 8, 2010

hero!






ahahh..okayy buat masa ni blog tak tulis sangat.periksa la wakk,,, takkan nak tulis blog lagii.. itu melampauu dussshh! haha .. lagipun rabu malam nanti nak brtolak pergi bandung. pray for kitaorg okayy,,, moga selamat.



yeahh...harini wink wink* entah kenapa kalau movie tu aku nak sangatsangat tengok mesti aku boleh bangun awal punya..haxxhaxx.. (bila sekolah tabole plak?? mknanya saya benci sekolah! sebab ada kawan2 mcm korang..hahha jkjkjk) yeahh tadi bangun pukul 8.45 gituhh.. korang mesti bangun kul 12 jekkan.hoho~ bocor rahsia.... then mandi,, lpastu sharp pkul 9 jekk dah ada dpan tv..hehheh I LOIKEE CHRISTOPHER WILDE tuu..cute! but sterling knight tak cute..TUA!! hahha...padahal org dia same jekk...


thenn,,yoww yoww saya dapat lagu baru yang best punya tajuk dia HERO!! yeahh dri cite tulaa.. sedap tau suara CW tuu. lgi sdap dri justin berbibir tuhh... hohho~ tpikann saya tak minat JB .. jadiii mgkin jga boleh mcm cite tuhh..hoho~ taknakk ponn.. org lain takpe gakk...

lagu dlm cite tu yg lain pon best gakk.. huhhh


lpastu dgarlaa lgu tu kat laptop..tngah dgar lgu tu ttbe ada gngguan suara KAK IRA TENGOK AMRI DIA TUMPAHKAN AIR SOYA!! huhhu~ mmmm..japlaa nanti!huhh.. kak ira tgah dgar lagu syokk ni..hehheh. saje je biha sbnarnya kacau coz dia nk tgk mr.bean.. lpas dah abis dgar lgu trus aku lupa psl air tuhh thenn,,ttbe dusssh!! hahha.oucchhh.. ada bdak yg ringan terr dussh! hahhha.. then bdak suara tak berapa merdu tu ketawa hahhahha...padan muka!

jadi pengajaran bagi anda semua ialah janganlah macamtuuu..hihhi~


No comments:

Post a Comment