Monday, December 6, 2010

makin serabut makin cute?

ehh,, saya ada blog? ada blog eah..tak tahu pon.. ni blog sape ahh? ehh..takkanla blog saya kot. oh.. tapi kalau cute ni mesti belog saya . emm betulla kot. dussh! memang dah tak ingat pon yang gua ni ada belog yang sangatsangatsangat comel..boleee..hahha. rasa cam dah lama jekk tak update,, (padahal baru jekk..hoho~)

sebelum pape kan,,meh tengok cute tak, cute tak ... header baru saya! yeahh, buat sendiri aww. tapelaa kalau tak cute mana pon sebab ini first trial gua dalam buat header ni taww. lainkali gua bikin kasi lawa punya! ahh..mau? mau? haha.( teringat cite SABAR yg remy ishak belakon jadi mamat bangla tu..hoho~ cute).. jadi inilah hasilnya!



emoticon10whoahh! hahha~ janganlah puji-puji kalau comel hehheh~malu sya..malu!:face44:(eww..gedixx) .

yeahh..masetu pergi pd lagi! chehh..asyik2 pd jekk honkkhonkk. but,,kalini tidur dekat ANCASA coz hotel lain penuhh..hoho BEST! pantai dia..sebab bersihlaa sikit! then balik bilik nak mandi OH NO! :face31:
sunburnn! :a:
hohho~

nenda,, ya! saya sokong! kenapalahh !@#$%^&*() sangat diorang nihh nak main private2 blog...
hisssyyyhhh! but,, saya tak setuju bila awak kata "yaya,,baiklah pergi baca buku sana,,sdka nak dekatt" cakap macam mak nenek jekk.. (mmg nenek pongg..hoho~)

yeahh..emoticon20masih terrcari2 oh my lady korean drama yang ada siwon encemm and yeeun comel tuhh kat internet. banyak kali miss tawukk cerita tuh.sungguh sedih! semalam yeeun punya rambut sangat serabai tetapi sangat COMELLLL! betul tak?? siwon pulak semalam...hahhhha ,

tahniah kepada dua lagi adik sedara saya yang pernah membuli saya hingga tergolek-golek di depan masjid putrajaya.hoho~ sungguh sedih! diorang POTONG jugakk semalam..hahha! padan muka!

okielaa saya harus opss,,saya WAJIB baca buku untuk periksa nihh... stop dulu,,, mummy tak call lagi guru besar mini cute ..(syhh..jahatnyeww saya).masatu call dia takangkat.hohhho~ sadis sungguh!!


bila naktinggi nie??!

No comments:

Post a Comment