Thursday, December 2, 2010

new mood: heppie crazy !


emoticon20 blink2 woww lawa tak mata saya!haxxhaxx.. thanks too blog akusyamira yang amat terkenal ituh.. haha..saya amad2 gembira dengan pencapaian saya ini ..hohhho. jangan jealous ye awak awak,, tabaikk jealous,aww,hahha! sekarang bila saya nak buat new post memang clumsy sangat tempat saia.. but,disemakkan dengan gambar2 yang comel? saya takkisah!! hahha~
:face33:.


emoticon05tadi saia chat dengan budakchomellvavavoom nihh.nama dia NUR FARAHIN ABDULLAH!
dussh..yee baru add die. butkita tak banyak cakap sangat! sowiee..~ saia terrlebih excited dan terrlalu fokus untuk emo2comel di blog ini.huhhhu~
lainkali kita chat lagi,,eahh..~ yang penting tak LOSTT CONTACT,,betul takk!


dan,,NUR ZAWANI ROSMAN! kini..saia lebih maju dari awak..hohho~

dann,,desktop dah betulkan,,and dah dapat balik! fuhh..gempak seyyh
dulu desktop tu pnya tmpat nk msuk usb n segalatuhh terrtenggelam! (ganas sgtkah gua tekan?? =.=')
then skrang dah okayy balik.YEAYY! and bole install internet,,so takyahlaa berebut nak main tenett..okayyy!

dan,,(asyik dan je)
orang kedai tuhh tukar program desktop tuhh.
mula2 WINDOWS VISTA to WINDOWS ULTIMATE 7..
whoaaahhhhhhhhhhhhhhh!
mmg gempaklaa windows baru tuhh.
best sesangat
siap org ttu installkan POPCAP games lg...
ada PICASA WEB 3~
edit2 gmbarlahhkann.
n bole buat screen capture automatic..
best!! nak view gambarpon cool jekk.hoho! JAKUN dussh!emoticon20
mula2 ingatkn bila dh tkar program file2 yg dulu dh takde...
mmg CUAK sgt timetuhh..hoho~ but,,eahh
org tu baikk..dia simpanlaa.dussh!
hahaaa~


mummy dah suruh tidur..(baru pkul 00.08):y:



hohho..so,,choww dulu CHA-CHA.. (means see ya)

No comments:

Post a Comment