Thursday, January 6, 2011

minggu pertama sekolah.. tajuk ni memang terkenal kat semua blog

K KU KUC KUCI KUCIN KUCING KUCIN KUCI KUC KU K
okee.. untuk pengalaman sekolah saya , biar kita kasi watak utama kat kucing nihh.
not BUDAK BARU!

apa kena mengena kucing dan sekolah? haha.
anda rasa pelik? anda tahu tak saya lagi rasa pelik sebab...
MIQI! dia memang suka dengan kucing . kat sekolah agama mesti ada seekor kucing yang suka memBUANGG! kucing dia hitam putih.. miqi dengan baik lah konon suka kasi dia makan sebab tu dia akan datang seiap kali kita rehat kat pondok kegemaran!!
(sekolah agama n menengah pondok jekkla port kami! memang agak speciallah..haha)
tapi.. adake dia kasi kucing tu makan TWISTIES TOMATO?? dussh! haha.dia nak kucing tu gemokk macam dia kott.
tetiba rindu pulak dengan kucing tu n segala yang aku pernah nampak kat sekolah tu! hee~

then.ok dengar cite ni baik baik taww. TRAGEDY NGERI! bhahaa..
masa first day sekolah, aku ternampak ada seekor kucng ni aww. dia dekat rak kuning yang dekat laluan ke tangga sekolah aku. CHEHH! sekolah aku..eee betulla tu kan.
then, ouh kulit dia bulu dia macam kena renjatan elektrik taww.. memang bila aku ternampak dia terus lari 4kali 400 meterlah kott.
then bila lalu lagi situ, then lalu lagi, then lalu lagi.. ok bosan ayat ni
dia memang cam patunglaa.. tak bergerak sikitt pon mata dia memang menakutkan seyyh.
macam alaa.. yang meremang bulu roma tu. alaaa. issh
then bila lalu jek aku asyik cakap dekat miqi jek pasal kucing tuh.
esoknyakn aku tengok eih kucing tu dah hilanglaa.. then aku cakap kat miqi lagi! then dia asyik kata.. "eiii dahlaa..asyik2 cite pasal kucing tuhh."
lepastu masa lalu lagi baru aku nampak kucing tu kat kotak lain pulak then cakap kat nabila.. nak tau dia kata apa? dia kata SAWAN PIG!
teringat pulaklaa kat NUR ZAWANI.


ouu..then esoknya lagi bila jalan kat situ buat dekk jek jalan bila aku teringat yang tu port kucing terus terperanjat n jauhkan diri dari situ! huuu..
miqi, janganlah sedih baru sekarang saya tahu apa yang awak rasa,, awak rasa sedihkan sebab kucing tu dengan kucing sekolah agama tu seakan-akan sama.. saya pon .. pernah rasa camtuu..

okay sekarang kucing tu dah taktau kat mana jadi stop cite pasal  tu.

okay korang tau tak sampai sekarang saya masih tak ingat dan tak yakin dan taktaupon takpa nama sebenar dia jadi cakap nama ringkas jelaa ye..
RAJA dotdotdot bin raja suhaimi
sedap tak? sedap tak?
haha. sorrylaa.. watak ini takde kena mengena dengan orang sebenar langsung.hoho
dia dari selangor sekolah blablabla..
okay tujelaa cite pasal dia. malehh den.hoho~
yang penting semua kata dia **** but aku rasa dia langsung tak ****
cuma WANG ZI n JANG GEUN SUK jek yang ****
ada paham???


hari pertama. BORRINGG!
(nada bimbo sikittlaa)

hari kedua.ahaxx I LOIKEE! nande? secret. LOLXD.
kalau nak tau jom pergi kat port biase aww.haxxhaxx
kat alam maya bukan pondok majestic tu.

nah! cikgu yang saya sayang nie...
-bahasa melayu majestic. 3tahun berturut2.tak muak oke.. puan samsiah
-english yang sempoii.puan suryani sulaiman. DONT TALK D**T
-science.puan rostena ismail. cute+kurus
-mathematics en.thiyagarajan. dia kata kalu aku dapat jawab soalan nak belanja AIR+suam+tarik+kurang+manis.LOL
agama islam puan rahimah.. tahun ni dia ajar guna whiteboardlaa.
kemahiran hidup cikgu comell...hee~
sejarah cikgu hafizah. best gak!
geografi cikgu maimunah. weewitt mantain cun
dan bahasa arab. cikgu ainon.. GURU KELAS sekali!

conclusionnya, macam hebat je tahun ni. tapi disebabkan belum belajar sangat jadi taktau lagii..
mummy kata kalau uf1 teruk baru hantar tuisyen omo!
korang tau tak seumur hidup aku aku tak pena tuisyen.
darjah 5 dengan ADIBAH AMIN yang terkenal tuuu. je pernah.itupun sekejap je sbb lpastu dia sakit..

tadi hari muafakat OMO!
ranking 26 or 28 gituh T.T..
sedih sangat sebab kelas selain krk n kaa dh kalahkan aku..duhh!
BABO! PENTAN! BAKA!
ops,, sorry terkasar bahasa.

mummy kata kat cikgu sebab dia ada homeworklainlaa cikgu
dengan cepat cikgu cakap'FACEBOOK?'
duhhh.
then cikgu kata.. balik nanti tulis kat status
:mulai harini saya berhenti facebook'
LOL!
facebook boleh, blog sekali sekala jeklaaa..  sebulan 3 kali takkan tak bole kott?
nanti macamana nak tahu perkembangan kekasih kawan saya nur zawani rosman
huhhhuwwwwwww

zawa nanti mai JB! cakap.. then kita keluar sekejaplaa
dengan HANZ!
kita culik hafa kalau dia takboleh datang..haha

ok.
kita gelakgelak tadi..
tanpa korang perasan insya-allah aku akan update balik 2jam selepas habis PMR eahh.huhu
lepaskan tangan saya!!!!

kalau ada apa apa kita jumpa kat port secret taww..!!!!!
dalam hutann..haha

No comments:

Post a Comment