Saturday, January 8, 2011

ta ta

HEYYA! saya dah deactivatekan account facebooklah.
BANGGA i..teramatlah BANGGA!
haha.. LOL
yang paling benci sekali nak tutup account pon punyalah macam nak meninggalkan orang yang kita sayang..
harrharr.tak sangka pulak facebook tu bukan main sayangkan aku.LOL
adake dia boleh tulis bla will miss you.. bla also will miss you.. blablabla will miss you too..haha
gedikkk bukan?
but heyy hang ingat aku kisahh diorang nak rindu aku? chillax.
aku lagi sayang 9A PMR akulaa..
heran apa aku dengan korangkorang dalam fb tu..menambahkan doosa aku jekk hexhexx
tapi!
mestilah ada tapi..
tak sampai hati aku nak tinggalkan blog aku ni..
sarang sarang saranglaa
tak mungkin aku nak tinggalkan dia sampai bersarang, berlumut!
bhahhah,.. sorry! dussh!
masa kat indonkann banyak lagu indon yangaku dapat+sedap!
kat malaysia tak terkenal lagi..
mehh
percaya padaku-ungu
tinggal seribu-goliath
dan alaa tak ingatlaa nantilah aku cakap eahh

u know what? aku dah listkan 13 drama or movie yang aku akan tengok lepas pmrnanti hebadd kan.hahaha~
mestilah korean,japan,taiwan..
best LOL XD


nanti aku akan active-kan balik facebook, jadi tak perlu meratapi pemergianku.. hehe~
btw. GOOD LUCK semua

No comments:

Post a Comment