Friday, January 14, 2011

sukkies lover whitt whitt*

sukkies?
apa itu sukkies?
sugus-kah?
emm.. a little bit like suguslaaa..
but, ini lagi sweetlaa
emmm.... hahahaa..
'orang yang beriman adalah orang yang suka bila tengok orang lain gembira'
katakata ni dapat dari buku HADIS okee.. it is a FACT!
jadi, jangan jealous dan jangan sesekali sebarkan kepada dunia yang sukkies ini anda yang punya..
kalau tak siaplahh esok. esok pakailaa smartsmart nanti aku kerat 55 coz amik sukkies aku yang supercutevavavoom nih.hoho~
walaupun mummy tak merestui kekawaiian sukkies nie.. tapi bagi yaya dia ni memang number 1 cutest superstar in the world! bhahhah.. agagaga~ melebih sangatkah? uhh.


ehemm..inilah sukkies.. ayokk tak tawukk comel sangatlaa..
act, nama dia jang geun suk.. lebih kurang cam JB =beliebers, shahir n adira=shahiratics gituu
annn ann annn..haha
but diorang punya macam perasan2 jekk nama. haha
sukkies ni cutelaa sikit nama dia. :p



okay.sekarang dah tahukann siapa yang onlinekann>
agagaga bocor rahsia
ngee~
yeah! memang guwa benci sangat2 statement palsu itu..bhahhah.
tawwu tak.. semalam bila aku baca bendaalah tu..tergelak aku.haha
buat malu jekk gelak sorang-sorang dahlaa abang jam ada dekat desktop sebelah..
haha.. mesti dia pelik.muahhah..
tapi aku tak kisah pon sebab akak n abangnua pon selalu gelak sorang2 bila tengok laptop.
dann.. aku disana pon pelik? ehh. dah kenapa gelak2..

yeahh! ops salahlahh oh yeah! ~ haha :p

semalam = jumaat=pendidikan jasmani

LOL

best ouhh! haha menggeeeediii*** japp.haha
but, menggeeeediii*** tu dah tak jadi apabila datangnya manusia berbaju merah.
entahlaa asal ada joget2 jekk ada dia.
asal ada dia jekk ada joget2.huh!
emm.. nak tau hal sebenar? baca blog sab! aku pon ada dengar dia cakap macamtu..haha.
tapikann kalau korang lebih rajin bacalah blog sab tu sampai habis
memang dapat banyak teori sejarah yang dia cuba sampaikann..
dann memeningkan. hee~

emm.. entahlaa tapikan nak tahu tak. aku memang OVEREXCITED sangat kott nak belajar mathematics..
sebab,

1-rasa macam nak tahu sangat bolehke kita faham math setelah kita kurang cerdik sikit pasal math selama 2tahun.hee~
2-mungkin faktor cikgu ni baru first time mengajar.
3-berkobar-kobar sebab math jekk yang belum belajar masa minggu pertama sekolah
4-cikgu ni kelakar!!
5-cikgu ni percayakan aku! yeah sekurang2nya dia boleh mempercayai yang aku boleh dapat bagus! tahun lepas hanya wahideen, dijah n zawa jekk jadi tumpuan cikgu maimoon. memang aku sedihhlaa... tapi aku memang sedar saia pentan sikit.,,kann kann.
6-emmm..teheee~

but, baru masuk bab 1 adalah permulaan, adakah bab lain boleh tangkap jugak?
emmm.
dahh..sekarang korang pon dah tahukan kenapa semua budak kelas aku macam dahh jatuh cinta dengan math. ya,, aku pon sama. cuma aku ego sikit taknak cakap yang aku pon suka sangat kat math.. sebab aku takut math yang aku cinta, akan buat aku merana. huu..
sedih tak cite aku..jiwangkan?? ngahhaha. but aku tetap kena yakin yang MATH yang aku cinta akan aku bahagiakannya.!!

yeahh RYEOWOOK! is the best .. comel seyh lagu dia kena dengar aww!!!
hee.. sorry tak berniat untuk menciplak blog seseorang.cuma inspired dari blog panjang lebar tu..

but, sekarang ni aku addicted dengan lagu2 dari satu penyanyi ni..
yeah.masa kat bandungkan aku ada tengok satu cerita ni tajuk dia
SUMEDANG UNDERCOVER..
emm. bestlahh jugak. coz hero dia comell. tapi sampai sekarang aku cuba search nama dia siapa.. tapi belum jumpalaa.. huu.. nanti aku jumpa aku post gambar dia.
lepastu kann kalau dah habis cerita tu dia ada tulis lagu OST diakann..
dan aku salinlahh. hee~
but memang bestlah lagu tu... but, mana boleh bagitahu lagu apa.hee~
nanti habis pmr baru aku kasi lagutu.. kalau tak nanti tak bestlahh.
kang semua orang nak rembat lagu aku.


annyeong nae sarang sarang sarang..
ok fine dah lama tak dengar lagu tu. kalau dulukan mesti wajibb aku bukak lagu tu satu hari.



berita GEMPAK!
jang geun suk nak jadi namja chingu saya. teheeee! -__________-.
PRINCE! yeoja chingu awak, sayakann..
blink blink*

takbaik jealous aww.hee~




No comments:

Post a Comment