Friday, January 28, 2011

tajuk harini KAWAII!!

tekan PLAY dulu kat YOUTUBE PLAYER taww.... ngee~ tengok! blog saya semakin ceria! walaupun simple jek, kann.... saya suka!! dulu punya pon cute cuma muram sikitt...
cuba korang tengok FONT dia.. tak macam lawa pulakkan..hee.. parasann. yolaa.. esyah punya blog buat saya nak ubah penampilan diri kepada SIMPLE BUT KAWAII! (ni motto baru saya aww..jangan curik)



tengok! mereka berdua ni model saya untuk blog ni!! jangan curi diorang taww..
kalau tak kena cekik karang! LOL.. *asal manja sangat ni?*
saya di-INSPIRED dari cite marry me,mary laaa... eeee.cute tawwukk.
mongg..mongg..
ngaww..ngawww..
bunyi apatu? anjing n kucingglaa..heeehee.. diorang buat bunyi tu comell!

dengarkann lagu tu.. KAWAIII bolee lagu dia..comelll.
jadi kalau korang nak panggil blog ni kat kawan2 korang.
korang panggilla BLOG KAWAII!
saya sukeeee........hee~

kawan saya kata..
YAYA ni semua barang dia mesti kecikkecik n comel2...
whoahh! kamsa hamida.. memang best tau dengar ayat macamtu...
tehee~

okielaa... homework saya masih comelcomel belaka lagi...
hee! esok birthday amri! n akak!
happy birthday!!!!!

malam ni macam biasalaa... port kami sekeluarga biasanya ke JUSCO TEBRAU CITY
untuk jalanjalan. nak pergi TOYS R US.. beli hadiah amri.
akak! nak kirim hadiah tak kat toys r us... haha!!
takyah hadiahlaa akak... hee~
handphone mahal dah dapat..
laptop mahal dah dapat...
camera mahal dah dapat...
jam mahal dah dapat...

SO,,, takyah hadiahlagilaaa..... harrharr. *dalam hati cemburu*


No comments:

Post a Comment