Friday, January 28, 2011

151 !! laaaa...



currently, saya 151 cm! okay...
kenapa ni? semua orang tak puas hati kaa? haha!
masatu ukur tinggi guna tempat ukur bangunan tukann.. (haha.. unic kan)
mula2 149, ukur lagi sebab tak puas hati,, dapat 150 then sangat tak puas hati dapat 151 !
gagaga~pendek bukan..huhhhu.

but tadikann.. ukur guna timbang n tempat ukur tinggi sekolah..
ARgGH! woww.. unbelievable! speechless babe.. haha!
urggh! bendaalah tu bukannya betul sangat pon.. orang tinggi jadi pendek.
orang ringan jadi berat..haha!
betulkan... betulbetulbetul

ikut sekolah.
:149 cm patutnya 151 cmlaa!
:43 kg patutnya 42kglaaa! opps.. 39kglaaa.grr~

jap..arggh GEMOKPENDEK??arggh!
takpe nanti aku diet tak makan nasi but makan chocolate n icecreamlahh..hee~



whoaa! TWIX pertama saya beli pada tahun ini! yummy..
apa saya kesah berapa ribu pon harga dia yang penting saya ada! haha~
(photo captured by me. loikee!)

dan memandangkan sab kalau beli chocolate mesti murah2 belaka..
jadi aku kirim dia
-snickers
(makan snickers boleh menghancurkan braces anda.. as i care?tak sabar nak bukak braces.braces makin menyepetkan mata,,kann!)

-kinder joy
(hee.. comellcomell..haha! teringat kenangan beli kinder joy. nanti saia cerita)

untuk stok masa depanlaa !haha

pluss, saya kirim e-pop.. dah lama takde orang bawak pergi sekolaa.huhu


homework? semua subjek adalaa..!
but sikitsikit.
bi aku dah lama baca!

emm,, cuti ni nak tengok KEM PINk! aku suka yg pondan tu.. aww aww..haha.. comell
err.. and movie2 cina kat 8tv..LOL!
*bila nak amik tv free?? mesti lagi syokk.yaww.tak sabar bebb.. LOL hadiah dari rustica aww..*

hurmm..ahha! semalam pj main2 otot!
buat sit-up n whateva untuk kuruskan perut.. (terasa kurus pulak harini.. :p)
then cikgu buat sukaneka bawak bola dekat kaki..
macam penguin katikk..haha!

yang paling comell bawak bola guna kaki.. FARAH!!!
eee...cute macam baby penguin aww.haha~

then mula2 cikgu sound2 budak yang tak mengikut taste cikgu ..harrharr
tengok yaya... baik aww. sebab tu tak kene marah.haha~

masa bmkann.
cikgu suruh red baca. then dia bangun then tetiba aku n hafa tergelakgelak
(somethinggg!).haha
then zarith pon gelak2 sambil cakap
"HEY! yaya,,hafa..takbaiklaaa"
yelaa..sorie.kalau hafa tak gelak mesti aku boleh tahan gelak. SENDUK betull


then belajar pk.. arggh! takut seyyh..
and.. cikgu tanya dekat badan awak.. apa yang paling awak sayang???
semua cakap,, mata,tangan,blabla,,, dan BLA!!!! haha~

aku jawab hati!!!!! aka jantunglaa jugakkan... hee~
sebab kalau takde dah lama aku mati.... kann?

nota pulak dah lama siap! jadi pk takde homework..yeayy!

then math cikgu masuk lambat..
semua dah cakap emm mesti cikgu tak datang .then diorang mula bising2laa.

tetiba!! raja berlari2 dari hujung pintu ,pergi dekat tempat duduk dia!
semua orang dah memBISU n kaget..
lepastu semuaorang tengok2 kat luar ada cikgu ke tak..
lepastu diorang tengok takde pon cikgu thiyaga then kitaorang semua gelakgelak
:heyy mamat ni buat suspen jekk.hoho~

masa kkq pon same.. dia datang kelas lambat dengan budak lain.. ustaz dah start ajar..
lepastu masuk pintu jekk dia terus lari2 anak nak duduk..
haha~ semua dah gelakgelak.

memandangkan masa kkq aku n hafa duduk depan
sab kata yaya! rasa gegar tak? hoho~



psst,, fer zawa n others!! tak payah nak cari2 laa.. dia approve jekk aku terus delete dari friends kita ..muahhheng..
padan muka korang!LOL

No comments:

Post a Comment