Saturday, January 22, 2011

WIKI!

teacher suryani kan dah ajar WIKI maksudnya what i know is.....
masa cikgu tanya tu semua orang jawab world, information n blablalaa..
padahal ringkas jek maksud dia. haha~ LOL!





1.bintang kecil
2.idola kecil
3.idola kecil 2
4.idola kecil 3 kann

5..YAYA KECIL TAPI cute..hahhaaaa


masa audition bintang kecilkann,,
abg.jam: ha'ahlaa mak, kenapa tak masukkan yaya bintang kecil
mummy: eleh...,__________________
*entahlaa tak ingat mummy cakap macammana *
yaya.
-hee,,bila abg.jam cakap gitu kembang tetiba mummy cakap macamtu kuncup daa-
but, yeah saya pon taktau sedap ke tak suara i.. hohhho~
gerenti kurang sedap dari artiss.. but sedap sikit dari korang yang suam-suam ni.
okayy..


semalam malamkann...
yang buat homework saya siap dan tak berapa nak siap tu..
sebab pergi makan PIZZA HUT DAMANSARA ALIFF.
mula2 mummy ajak pergi,
lepastu aku tetiba tertanya pulak biha dia sekolah ganti jugak tak esok.
then mummy cakap haahlaa esok sekolah.. esok jelaa kita pergi.
then, aku cakap eih?? takpelaa.makan jelaaa


hee~ memang sengaja aku bersalah atas diri sendirikann. haha
kalau tak pergi mesti boleh buat nota bi sekali.haha
tapi takpelaa as i cARe??? hoho.
sebenarnya tengah gian nak makan icecream nihh...
lantaklaa berapa banyak icecream pon aku makan kalau bukan mcflurry oreo..mmang tak puas!


sebenarnyakan my bro + kss... haha
kerja sambilan kat situ aww.
biasalaakan lepas SPM
jadi waiter pizza, haha.
siapa yang rajin nak tambahkan duit dia pergilaa makan kat sana.
but dia kerja biasanya malam n petang gituh.


mula2 masa duduk tetiba dia muncul lepastu dia senyum kat arah kitaorang.. kononnlaa.haha
dan..eih?bo? ni abang jam eh..hhaha
tak ,,bukan sebab asal kononn stylolaa dia berfesyen walaupun hnya pkai bju pizza.
omo!! LOL!


then dia jadi waiter kita orangla.. hehhe
dan mummy order-kan TRIPLE icecreamtu..wallaweyyh.
aku tak suka icecream chocolate!!!
but,, aku tetap makan sikit2!! haha~
dann makan pizza baru!
yang baru keluar iklan tuu.. sedap cheese dia!!
siapa nak belanja saya?? hee~



tadikann.. SABTUkann.. ada sekolah gantikann... sayakannn.. datang sekolahkann.. cutekann....


hehheh~ takde kejeleteeee..
eih?perasan tak?saya... makin... "COMEL" eih?? =_='



tadikann.. best pulakkan..
opps.jap lupa nak bagi salam
assalamualaikum....
jangan memandai buat echo kum..kum..kum.. taww. haha


first sekali masa perhimpunan,,cikgu ainon masuk..
ingatkan nak ajar arab! nasibbaik tidak.. dia suruh buat headcount form3
(seriously headcount form2 paling buruk corak dia...haha)


then.. sejarah!
emm..entahlaa sejarah tahun ni macam admirer sangat saya dekat dia!haha


kemahiran hidup ! ada orang kata KM!!
macam biasa kalau 2masa cikgu nak buat kuiz,, then tadi diorang buat2 malas n buat2 lupa n buat2 cakap cikgu tajuk lain... but dijah berkata jujur! dia baik bukan macam koranglaa...wekk :p
lepastu cikgu tanya aku pena ujian untuk apa?
dah sahsah aku belom sempatt nak baca apa2 haha.
yaya;untuk mengesan kehadiran arus wayar ...


cikgu;lagi???
yaya;err..err...
cikgu;meng..??? mell???????
yaya;agagagaga~ hee.


cikgu tanya miqi pulak.dussh! jadi tak dapat duduk..huuuhuu.
then cikgu cakap okeyy.. soalan dah habis.jangan duduk selama 30 minit aww.
then dijah cakap kat aku..
kesian yaya, cikgu takde soalan lagi ke?
huuuu huu.


then..meh aku memalukan korang kat blog nih. tak kesahlaa lepas ni korang nak main sembunyi2 kat mana lagi..
farah,farhana,yaya(xkenal minah ni),sabrina,afiqah

farhana cakap; yaya give me 5!
haha~
farah lagi kelakar dia cakap.. nangislaa yaya!
LOL!


then, tetiba masa nak melakar aku alihkan kerusi kat tempat lain then tetiba terduduk atas kerusi pulak.. derrh~
then tengok yang lain tak duduk ponn.haha~
but then cikgu keluar sekejap aq pon dudukla..
dan kemudian entah macamana.. kita semua pon duduk awal.. hahha
32 minit lepastu cikgu cakap..
eih?korang tadi tak diri eih?
then diorang cakap.. dah 9.32 laa cikgu sebabtu kitaorang duduk..haha!


lepastu rehat,
roti sosej dah tak sedap sangatlaa...
taktau nak makan apa!
then diorang semua cakap pasal..
PATUTNYA HARINIKANN AKU..............blablabla...
memandangkan sabtu!
emm..patutnya harini tengok miss no goodlaa.huhu.POYO


then sivik! yess! saya suka belajar sivik aka lagi tak bersivik adalah..hahha
sebab time ni jekklaa.. yang boleh releasekan tension+ borak2 penuh!
hafa takk semena2 jadi lion king sekejapp..haha.
semua tengok dia bila dia cakap kat syafiq
'nak buat apa?jangan tiru!'
hahha


kumpulan kita kepohh sikit..
ada kumpulan yang diam sikit.. ada kumpulan yang tidor.. kumpulan lelaki lagi bising+diam sebab buat bm yang tak siap hw..!
yang tak bole blahh..masa kitaorang borak2 ada jugak telinga lintah menyampuk..hadoii..haha
lepastu masa aisyah cakap assalamualaikum..kumm..kumm..kum..
satu kelas diam!
then barisan kedua pandang aisyah,,then barisan pertama pon sama..
then..gelak2 kitaorang tengok dia dah bengang! haha~


then..penat seyyh gelak2..nasibbaik cikgu bi masuk kalau tak buat dosa mulut jekk..hoho
KHAI sukalaakann masa bi nih..hehheh
bm.. ringkasan.DONE! rajin betuii aku siapkan bm tadi.haha
arab takde..bagusskan.



harini, sekarang ni,malamni..
sayya sakit tekak! bole,,
tengah baca JOURNEY TO SPACE by sheikh muszaphar shukor..
best ouhh buku ni..dia tulis sendiri. gambar dia pon comell.
but banyak poyo2 sikitlaa masa gambar dah besar..haha
dan dia ni entahlaa macam dah tak minat sngatlaa dia bila tahu negative thing pasal dia..huhh!
lepastu tadi petang baca buku p.ramlee yang ditulis anak tunggal dia nasir p.ramlee..
sama jekk.. dia banyak tulis pasal keburukan yang kita tak pernah tahu!
enthlaa tetiba rajin nak baca buku2 ayah ni! hehehe~
CNY! tak sabar nak cuti..
tapi science notebook taksiap lagi? huhh!
+periksa arab


homework yang tinggal..nota sains.. nota english utk kelas.. dan hafal arrab!
rasa cam sikit tapi banyaklaa!

No comments:

Post a Comment