Friday, January 21, 2011

webbie (!)



ehem.. disebabkan tak pena tarok gambar diorang kat sini jadi letaklaa gamba ni..
FIRST n LAST eaa...haha. jkjk
(nahh khai buat birthday present awakklaa..)
okiee.. diorang perasann kembar. padahal tak serupa ponn sorang temmnyakk sorang temmkit.
haha~ LOL.
saya tak terbabit dengan gelaran kembar eahh..
sebab saya tak temmmmpon.hee~



puteri kayangan?? LOL.cerita tu tak bestponn. oleh itu, ajaklaa minah2 PINK ni main2..
mummy n ayah keluar.
harrharrr...
actuallykan dah lama aku tak main2 take2 gambar ni.
rinduuu.haha
(jaket bandung beli kat factory outlet wootswoots* akak,harap bersabar ya.. jangan cemburu2 takbaik tawww.. mesti lagi akak jealous kalau tahu jenama dia apa! haha~)




tengok tuu..lollipop tu masih wujud sampai sekarang.belum habiss ada dlam freezer. sebabtulaa hari2 nak posing dengan lollipop pon bole jekk taww.haha~






tadi skipping2 best kann..
boleh tinggi aww!haha~

tadi duduk tempat baru...
hafa,saya n khai
(dari jauh kitaorang nampak sama tinggi tapi hakikatnya saya paling tinggi khai n hafa sama tnggi,kembarlah katakan.hee~)
andd....
kat depan kami adalah si F, L dan M
lelaki paling tinggi dalam kelas !!
duduk depan kami yang a bit less tinggi rendah..haha!!!
mantapp pulakkan!!

but,, hafa! kalau nak duduk sebelah dijah duduk jela..
i know im not as smarter as her..
aku takut pasal duduk sebelah saya...
awak yang susah!! huhuuu..
but thanx sebab berr simpati keatas saya.



maxis! camgituhh ke awak?
patutlaa masatu msg miqi pon tak jadi..
punyalah panjang lebar saya mesej AMH gedikk tu.
sampai jadi multimedia msg tawu takk.
tapi dia tak dapat.huhu
sedihhh..

kalau amik digi mesti dapat gambar b2st macam SABtuuu...
huhh!




No comments:

Post a Comment