Tuesday, February 1, 2011

dream high!


semalamkan aku mimpi pergi sekolah.. =.='



hee,, saya bukan macam korang okee yang asyik perasan nak mimpi jumpa artis-artis yangg terlalulaa glamour padahal diri sendiri tak glamour pon. oppss.. hee~ takdelaa mimpi TAECYON 2pm dalam cerita dream high.. cuma kasi gempak jek tajuk uee.. harrharr.


kalau ada kiddo cakap dengan aku
"yaya, awak nak mimpi jumpa JGS tak??"
aku akan sentiasa sedar aku tak SE-glamour dia.. so, saya akan jawab dengan sadisnya..
"kiddo,, cukuplah saya jumpa awak.. awak ni punya muka pon dah terramatlah hensem mengalahkan JGS dan campuran wang zi, tama ikuta, ryeowook,.. blabla dan blaaaa.. "
nak tau siapa si KIDDO tu?? err.. biarlah aku seorang jek yang tahu..haha.


emm..setelah semalam penat aku membaca belog anti-moyang ANGKAT yaya!! *more kepada tajuk E-POP n CHOCOLATE! *...
mummy balik jekk.. tak lama lepastu terus pergi katil ..satu,dua,tiga..LOMPAT! dan,., tutup mata!
grr.. nak tau tak sepanjang baca belog dia ,,

1-senyum
2-ketawa
3-sedih
4-sumpah-sumpah moyang aku jadi pangkat lagi tua
5-geram
6-merana
7-sedih
8-terharu
9-aaaaa... haa! ternganga lahtuu..

errrggh! macam orang tak betul jekk kann perasaan aku .hihiii..~
(sab blog dah maju!! tapi macam blog budak kecik yang dah maju!!)

so,, tetiba aku termimpilaa weyh aku pergi sekolah menengah kebangsaan bandar baru uda johor bahru johorlaaa.. takkan sekolah tadika kott. taulaa muka aku macam budak tadika. fuhh!
then aku mimpi aku pergi sekolah tu nak cepat-cepat. aku pon taktau kenapa aku nak cepat-cepat (bangun lambatlah tu kott..hee~) sampai sekolah aku baru sedar,, yang aku tak pakai tudung sekolah... mende ahh roh aku ni ,pergi jalan-jalan bukannya nak tutup aurat.huh! berdosakah macamtu? haha.

then, malulaa jugak *agaknyelaa,, =,='* .. then aku berkeraslaa taknak turun rehatlaa nanti. malulaa nanti orang nampak aku tak pakai tudung.. lepastu, dah habis perhimpunan naiklaa kelas.. (kelas roh aku kat blok d..huh???) then aku masuk kelas tingkat 2 then kakak mana entah cakap kelas 3kaa kat tingkat 3 laa.. nasibbaik tingkat 3 tu memang wujud.. kalau tak wujud camne?? mesti seumur hidup aku gelisah macamna sekolah uda ada tingkat 3 kat blok d? huwwahuwaahaaahaa. tapi bolehlaa aku buat filem hantu. mesti dapat banyak duit..haha.

then aku pergi atas.. lalu tangga belakang tu.. then lintas kat kelas 2kaa.. lepastu kelas tengah2 kosong.. barulaa kelas aku. masa lalu kat kelas tengah memang takut seyyh. hee~
then kann entah macamna entahkann tetiba aku pakai tudungg tapi tudung jalanlaa.. dah nama pon mimpikann.. memangla merepek jek lebih..haha. aku pon taktau datang dari mana tudung tu tapi tetiba ada kat tangan aku then pakailaa.. ianya MYSTERY..haha. mungkin GIKWANG tengah nyanyi lagu mystery lepastu dia kasi aku tudung tuh..awww..haha!

thenkann.. masa rehat aku pon turunlaa.. dann paling pelik aku turun lalu tangga blok a! haha.. memang menyengallkan..~ ohh.. mungkin aku terbang kot pergi blok a.. LOL! lepastu masa aku turun tangga tetiba OMO! terserempak dengan sorang budak yang pakai baju pengawas.. aku tengok muka dia..eihh? setahu aku dia bukannya pengawas.. then beberapa saat lepastu dia terus naik!! muka blushing2..

err.. aku pon tengoklaa dia lari-lari anak naik atas! HA!! eih?? jap muka dia.. macam akulaa.. harrharr. parasann XD.. baru aku teringat dijah pernah kata "ha'alaa yaya.. muka awak macam pocoyo!"
dulu muka aku macam POCOYOlahh kott.. tapi sekarang muka aku memang macam POCOYO.. cuma takde CO! bangga seyyh muka aku POYO! poyo tu cantik keww?? aku tak percaya poyo tu cantik. poyo tu tetap poyolahh!(barulaa bole sama muka macam gu jun pyo!)
.. omo! takkanlah pocoyo kartun tu boleh masuk mimpi aku?? but.. muka dia sebenarnya lagi comel darri pocoyo.. betull! saya tak tipu.. muka dia macam campuran semua artis korea+japan+taiwan yang aku minat!! hakkhakkk...

then... ahh! aku pon ternampak hafa n miqi kat bawah! aku pon berlari berkejaran dekat diorang ~lalala.. harrharr . (zawa? oo. roh dia jauh sangat kat kllaa.. susah nak jumpa.. zawa! kalau naik aeroplane boleh sampai kott..)


okee yang paling bestnya mimpi aku ni sebab TAK BELAJAR SATU HABUK PON KAT SEKOLAH..haha!
best bukan??


okee,,aku pon taktau apa POINT tulis mimpi aku ni?
harrharr. nak jealouskan orang?
macmlaa ada orang nak jealous.
dan sebenarnya lagi suka orang tak JEALOUS!hee~


syah!! jom kita bertransformasi sesama nak?? kita jadi GADIS SElamanya SUNSILK! haha
(jap,, gedika laa nama ni. buat nama lainlaa yang stylo sikitt.)

No comments:

Post a Comment