Friday, February 4, 2011

entry yang bukan dinamakan 'entry'.



hari ini dan hari-hari bukan mari pergi ke hari-hari ye... sebab hari ini dan hari-hari sebelum ini saya tak pernah pergi supermarket hari-hari kerana ia memang market.. ia dipanggil market sebab dia jual-jual barang okee... jadi, tak baik kita panggil orang lain market.


inilah entry yang saya tak panggil dia entry sebab NO ENTRY ... ataupun XN3.. ya ia memang tak lawakk , atau tak berapa nak lawak sebabtulaa tak menang raja lawak.


ehemm.. okee.. semalam saya banyak tengok tv dari segala-galanya . pagipagi bangun tengok cerita TAUBAT NASUHA @ tv3.. memang sangat sedih+sadis+terharu+menginsafkan= saya nangis di depan LCD TV SONY 32" yang dapat dari LUCKY DRAW RUSTICA.... dahlaa tiga-tiga anak dia amattlahh CUTE CUTE belaka!! rasa macam nak pukul-pukul je ayah dia sebab perangai cam apa! dan dia selalu marah-marah anak-anak dia yang SUPERB belaka!!! 100% dijamin betul bahawa anak dia memang CUTE!!!

lepastu tengok cerita THANK YOU @ tv3.. emmm. okee ..agak hensemm betull DATUK EN LEE iaitu datuk kepada BOM bila MIN GI SUH tu cukur misai dia.. memang muda betull! agaklaa korang mesti terpikat.. hahha!

then lepas habis thank you tukar NTV7 cite MR COCONUT ...
dan ianya sangatsangatsangat LAWAK !! .. i think pernah tengok cita ni ..
saya tengok dari masa diorang sibuk nak mintak duit pampasan.. dan banyak lawaklawakk.. yang paling poyuss masa anak perempuan dia yang kira2 9tahun cakap "ini saya punya rokok" dan ayah dia kaliss kaliss .."awak ni kan ayah dah banyak kali cakap berhenti rokok! berani awak hisap depan ayah!" haha~
tapi aku tengok dari pukul 4 jekk.


lepastu main2 game FIREBOY n WATERGIRL.. memang best tauu game tuu... search jelaa kat google.. FLASH GAME FIREBOY n WATERGIRL... itupun hana yang bukak.. haha.


then malam tengok 6progresiff... lepastu tengok hip tv then tengok bangbangboom then tengok CJ7!!!!!!!!

cj7.. memang kelakar bebb ..i loikee it~ dahlaa cute! aku suka yang ketua gangster yang ada CJ1 tu!!! cute tawukkk..




yeahh!!gamba ni tak berapa nak comeyy! tapi sebenarnya cute!!!!
lovelovelove


hee~ dia ni komputer or orang betul??
komputer,,kann..??????


eeeeeeee!!!!!! cute seyyh!!!!!!!!!!!!!!!!!!
cj7!


sabrina anaconda..
THANX!!! mmuahhh..haha
wekk :P


my kaka nak balik malaysia?!!!!!!!
i wonder how tomorrow i will be..
kena kemas bilik! n sembunyikan apa yang tak patut..hee~
*looks like my second driver akan fetch dari school*
ma first driver dipanggil SUPER SUPIR.. iaitu my abang yg busybody
DUADUA BAWAK KERETA HANCUSS!haha~
what about abg.jam next??


No comments:

Post a Comment