Sunday, February 13, 2011

run for your LIFE!!


yeah.. as semua orang tahu semalam 12022011 ter-CIPTANYA sejarah yang ke berapa belas kali iaitu hari bengkak-bengkak.. actually bukanlah "bengkak" sebab bengkak tu macam teruk sangat jekk.. ok hari SENGAL-SENGAL.. (korang kan suka guna ayat ni..) selalunyaa saya asyik alami otak yang sengal dan gigi yang sengal.. but semalam semua orang mesti sengal-sengal kaki..ann..annn,,

yeah.. ni semua pasal SI GEDIK LARIAN UDA!

tapi segedik=gedik dia pon selama tiga tahun.. dengar ya TIGA TAHUN berturut-turut aku sekolah tu tak pena pon miss lari. sangat semangat kann. tapi,, part yang aku benci sekali masa lari -----.. :

1.bila lari sorang-sorang
2.bila kena lari lambat dengan geng yang nak aku lari bersama-sama.
3.bila lari terlebih lembab.
4.bila cikgu-cikgu yang kenal aku nampak aku n tengok macam nak makan aku jek.
5.bila ada someone kat belakang aku cakap 'eih,baju hijau lari cepat,lari!'.. (i know im faster then u derr so, shut up jelaa)
6.bila orang depan lambat cam siput lepastu bila aku time tu jugak nak lari jadi bila aku dah potong dia aku berhenti depan dia jap sebab penat then, aku rasa macam aku ni budak berlagak dah potong orang tu.
7.bila aku potong orang depan dan lari=lari lagi nak potong lagi then nanti dengar suara sumbang cakap "SEMANGATTTTT.... " (perli seyyh)
8.bila lari2 then tetiba nampak ada budak lelaki yang lari macam semut tersesat kat budak perempuan,
9.bila SENGAL-SENGAL KAKI MENJELMA!!!


then balik rumah ..ya! saya tahu semuaorang balik terus tidur.. tapi aku ni bukan jenis suka tidur petang.. so,, aku tak tidur pon langsung.. balik2 main laptop. then mummy asyik suruh aku buat house chores jekk arini. YA! bibik gemuk gedik (bak kata aisyah GEDIK GEDEK kott..haha)
but..ya! penat jadi aku buat sekadar yang mampu jelaaa.heheh..~ lepastu malam makankat REMAJA yang baru.. u know what.. remaja baru ni pekerja dia ramai girls.. remaja kat uda ramai boys kott.kann.. ahaha.. VICEVERSA pulak..
lepastu balik dari makan malam biha bukak pagar kecik then OucCH! pagar yg belum pasang tu jauh kat aku.. apalagi aku terus lari nak masuk rumah then nangis!! sakit bolee~ ya! tambah lagi satu lebam di badan! argghh~ then masuk rumah terus tidur!

pagi ni bangun pukul 11! yeah tak tengok miss no good! nak bangun dari katil sakit seluruh anggota badan! sengal boleee~ then breakfast makan cake icecream BR! aku habiskan terus.. sedap bolee~ hari jumaat birthday biha. so beli kat jusco. then beli 1 lagi cake BR untuk birthday akak yg tak dapat celebrate tu... jadi ada 2 cake icecream BR!... silasilalah jealous ya... nanti aku upload gambar untuk melelehkan lagi andaanda si silent readers ya... haha!

2.3.2011 nanti periksa uf1.. OMO! studystudystudy ya! oke.. jadi tak sempatlah kott for update nanti! actually ada satu post yang tak sempat lagi nak publish..nantinantilah yee.. post pasal isnin,selasa,rabu,khamis ,jumaat! yang stress.. itu namanya post release tension..huhh! korang masih ingatkan TRAGEDI AWARED (awe+redlaa hee~) yang berlaku kat aku.. dah nasibb.


oke..maghrib dah. ta-ta! esok mari kita sama-sama jalan cara penguin ke sekolah yee.hee~


No comments:

Post a Comment