Friday, February 18, 2011

erk?


currently listen to JAY PARK song..
dah lamaboleee tak dengar lagu itu.. sangat SMOOTH suara dia.

Beautiful girls all over the world

okee,, saya tak beautiful .. i realise!..

seriously dah lama tak tengok cerita korean, japan,...
since he's beautiful dah TAMAT.. thank you dah END (dan i tak tengok last episode..huuu)
and.. since i STOP sekejap tengok MARRy ME,MARY
*of courselaaa coz busy dengan pack schedule i di sekolah*

jap..ohh but kat 8tv ahad ada CODE BLUe! wallaweyyh hensem+cute bolee.. kecuali doktor perempuan rambut lurus jekk tak berapa.. hee~



semalamkan, cikgu tanda-tanda buku. then cikgu kasi semua orang hadiah ..
tapi bila diaorang pilih nak hadiah mane.. ciku kasi yang lain.hee~
saya mintak penumbuk besar dekat cikgu haryatie aka kh teacher
then,kann.. dia tanya ..
awak nak yang penumbuk besar ehh?
lepastu kan dia betul-betul kasi penumbuk besar!hee~
sayangsayangbetulbetul kat cikgu comelllaaa!!


ehem then one day tu masa sivik pengetua masuk kelas,
then dia brainwash kitaorang semualaa..
dia kata

1minit 1 soalan..
dann.. ANDA AKAn BERJAYA!

then dia ada tanya..
SIAPA yg masih tengok tv kat rumah?
eceehh.. soalan baik punyaa! haha~
..................


ehem.. tadi ada majlis maulidurrasul..
malam jumaat tu yaya n khai gado-gado.. chehh.
taktaw nak pakai baju pbsm or baju rakyat biasa.. (bak kata khairiah)
semangat aku menjulang tinggi nak pakai pbsm punye..
tapi benda yang melawan semangat aku adalah.. tak berminat dengan tudung dan kasut.hee~


last2 pakai jugak pbsm. nak tau kenapa aku PBSM??
sebab aku tengok akak n abang saya masuk PBSM.. dalam hati cam best jek.
but bila dah masuk macam tak best sangat. mummy kata ikut sekolahlaa ada sekolah memang tak best.
huhh.

uhh.. bila pagi tadi ,, terus ARGGH! nak balik!!
huanngghuangg.
tadi bila sampai tangga nak turun padang OMO!! budak petang pon ada?? huh.
memang susah betul nak cari kelas aku barisan mana. lagi risau bila.. tak nampak MENARA!!
huh! menara ohh menara. sudikah anda tinggalkan saya?haha~

tapi nasibbaik jumpa. whoaa.. agaklaa ramai yg bersemngat puteri umno..(seua cikgu ejek gitu)
haha
macam budak tuuuuuuu.. KAN!
then masa berarak ada 2 checkpoint for marks.. bila kat situ je baru kiteorang selawat..
dengan itu kitaorang dapat no.3 for perarakan n banner,
BANGGA BOLEE...hee~

then kat masjid terus makan.. sayamenara and dua lagi yang unknown makan sedulang
yang sorang tu and menara memang sepesen betull.. duadua loyar buruk.haha
dia kata kat kawan dia

"aku kalau makan ayam punya tulang pon boleh hancur macam ni.. *pegang daging lembu*"
"eh..bukan bukan macamni *pegang lemak lembu*

LOL!

lepastu diorang tunjuk cikgu ayuni.. sambil pujipuji kecomelan dia.

menara asyik tengok aku sambil senyum-senyum bila diorrang kata pasal cikgu ayuni..haha~
yeah. dah tentutentu pasal kat kelas hari2 dgar zul puji2 cikgu.welk :p

masatu cikgu shamsiah ajar karangan ucapan..then zul cakap buat nama cikgu ayuni..
yeah.konon ucapan perpisahan.. lepastu kenalaa pujipuji kalau ucapan perpisahankann..
jadi kiteorang sume dah mencebik kat zul..haha~

cikgu cakap "KAMI AMAT SEDIH ATAS PEMERGIAN CIKGU.."
zul kata bukan kami! aku sorang jekk..
*memang ponn..haha!*

then, kena add pantun untuk sedapkan ucapan..

Kalau ada sumur di ladang, boleh kita menumpang mandi, kalau ada umur yang panjang .....
cikgu tak habis pantun lagi pak din sambung..

boleh zul berkahwin lagi...

semua ketawaketawa..

yeah.. memang happening betul kelas kiteorang . lovelove..


masa cikgu keluar kelas " TERIMA KASIH MAK ZUL! haha"
then, cikgu senyum jekk.
men-DOGGING betul diorang ni. mak dia pon nama c.shamsiah n dia cikgu jugakk..
cikgu shamsiah kenal laa dengan mak zul.

.......

okee.. lari tajuk sudaa..
MIQI N sab n nabila pakai reben atas kepala.. PPI.
haha.. miqi cam minnie mouse betull.. moyang malu2 ..haha macam budakk kecik.
nabila budak baik jek.

lepastu dengar ceramah dalam masjid.. yeaa! boring sikit coz penceramah dia tak lawak sangat.
sab amik gambar si hijau paling poyo yang dia pernah amik (dia kate..)
lepastu aku amikkan gambar faza aka BFF hafawati..haha!
then sab suruh amik gambar someone yang paling dia suka..haha! cikgu OUR (dia kate..)
then ada flash dia terus pandang kat flash..haha! malumalu..

"sab.dia ingat kita nak stalker dia karang"

lepastu sab nak pergi tandas... aku cakaplaa nak ikut!
dia cam terkejut plak :huh? nak ikut?
fuhh..terus tak jadi.

then masa penyampaian hadiah.. bole dia tinggalkan orang sorang2?
fuhh! jahat budak jahat..haha~

masa balik WEE!!! aku n esyah amik gamba ngan cikgu ayuni..haha~
just nak jealouskan KETUA SESAJE!!


okee... PENAD TANGAN! nasib baik takde cincin ..haha~ sunnah nabi pakai cincin di jari manis dan kelingking SAHAJA!





No comments:

Post a Comment