Saturday, March 5, 2011

can I be your twin TOWER ?!!



this post are dedicate to:

SAPT. the TOWER


so, kalau tak best jangan salahkan ana ya,, sebab ana dah warning awal-awal ana tak suruh pon anta|anti *bukan anti-DADAH* baca.


actually esok birthday dia.. but BUKANNYA NAK JADI SOMEONE PERTAMA YANG WISH tapi.. sebab ter-INGIN nak tulis kat blog. hehheh~
*just alasan sebab no idea nak tulis blog, bila blog ber-SARANG tak best pulak*


lagipon sebagai seorang CICIT CUTE PULAKK yang prihatin.. kenalah tunjukkan kat orang.
walaupun tak ikhlas.. hehheh. bytheway, awak tak perlu jealous okayy..
sebab bila birthday awak saya tak tulis.hee~ ITULAH SAYA!
si pemalas pertama ABAD ini!! bila KEBETULAN jekk baru saya post pasal awak semua yee!





okay, OBVIOUSLY.. disebabkan saya ni pema___. doalahkan saya jadi rajin selepas ini. takkesahlaa kalau semua bab aku jadi rajin.
rajinbelajardanrajinmembuangmasa=GANDINGAN IDEAL.
yupp.. ingatkan nak cerita SYAJARATUn antara cicit dan moyangnya..
tapi HUWWARGH (yawning)


apaapapon.. just nak WISH happy old day. dah 150 tahun dah die yee~
MAAF! saya takde leeminho nak kasi awak.
MAAF! saya takde lollipop nak kasi awak
MAAF! saya takde hati nak kasi awak. hee~

tapi,, saya ada SOMETHING YANG TAK SPECIAL ,, TAPI SPECIAL UNTUK AWAK!

























































WHOAHHH!! COMELNYA!! nickhun jekk cute.. haha
haiyokk.. saya tak tahu kalau EOMMA awak cakap

HEYY LELAKI MANA YANG KASI INA NI!!

hahaaa.. padan muka..

DAN:

sebenarnya nickhun tu pandang n tunjuk saya
tapi saya GELISAH patutkah saya amik dia dari awak? haha.
tapi takpe saya ada banyak!! hee~

*tak sangka nickhun ni comel jugak yee :P*



No comments:

Post a Comment