Friday, March 4, 2011

dottt dott .



STRESS thinking of me?? bhahhah.

ececcecehh. begitulah muka saya bila EXAM. err,, MAINTAIN cute jekk ,ann.
haaa XD


but bila exam dah over! stress fikir result pulakk..
bila result dah dapat.. memang tak sabar nak FACE exam yang seterusnya sebab markah macam apa jekk..
*kalau markah aq tak berapa BEST mesti kertas tu lagi buruk dari kertas EXAM yang okayylaa jugak. haha*
tapi bila dah nak EXAM yang seterusnya mengeluh balikk DAN
berpusing2laah balik kitaran exam dan NATIJAHNYA.

but TODAY! tanak boring lagi bolee...
(ayat apa2 entah.. patutlaa dapat KERAWIT. huhu)

semalam malam kerja geografi kena buat and balik sekolah pukul 5 jadi takdelaa rasa KEBOSANAN LEPAS EXAM. tapi harini,, homework takdee n balik awal pulak tu. sampai dah taktahu nak buat apa.. derrh~

haaa.. tadi kan aq tak siap colour geografi . lepastu kena siapkan laa sebelum balik..
then hafa tolong colour. then macammacam problemm datang bila CLUMSY macam apa. haa

lepastu dah loceng then hafa tolong2 aq sikitlaa..
then si W tetiba datang n cakap kat hafa..

W- eiyy hafa cepatlaaa.
H-sekejaplaa yaya belum siap ni.
W-nanti ayah aku dah tunggulaa. aku senang jekk ,tinggalkan je kau.
H-sekejaplaa. nak tolong yayalaa
W-elehh.. macamlaa bila kau susah dia tolong kauu.
Y-HEYY! cakap baik sikit. grr~

-I KNOW IM NOT A PERFECTO FRIEND. THANX FOR THE WORDS.MUCHMUCHTHANKIESSLAAA-
mulamula bila dengar dia cakap macamtu.. muka aku macam tak puas hatilaa..
tapi bila dah termenung banyak-banyak... yupp! i admit it! aku selalu tolong setakat yang aku RAJIN jekk. patutnya setakat yang aku MAMPU yaww.. selagi yang terdaya akan aku tolong kawan aku..!! I LAP LAA MY FRIEND! hahha~



YAWW! siapa jumpa ini MAGAZINE belikan laaaa! K-BOY LOVERS VOLUME 1 !
dalam dia pack dengan gambar mamat atas nihh..
nama dia YAYA SEUK SEUK! haaaa XD
sedap seyyh nama dia..

-MUMMY, kenapa tak namakan yaya nama TU!! huuuhuu-




No comments:

Post a Comment