Thursday, April 7, 2011

agagaaaaa~


eiii.. tadi kan tengok oh my school yang sab letak kat fb and then tengok

episode 1 .. i guess. masa heechul and minho shinee tu joget..


AWWW!!!!! cute GLEE~ duadua cute. ryeowook pon ade ann


okayyokayyy dengan ini saya mengumumkan mamat di bawah ini sangatt comell..

masa tengok kat magazine aku cakap.. eeeee kenapa ramai sangat fans bukannya handsome ponn..

but bila tengok OMS tuhh. ohh KIPAS SUSAH MATI!!




adorable+cute


aku ada dia...kau ADE???? haa XD


okayyh sekarang COMPLETE!! puas hati i! semua kumpulan aku dah ade pilih calon..


obviously!! paling banyak dalam SUJU! hee~


jangan risau even aku ada banyak.. korang still tak boleh amik satu ponn.


aku tamak?? macam herannnnn.


dalam mood hebadd! PRINCE N SHOW LUO julung2 kalinya masuk e-pop.ngee~


yang lain dah biasa masukk. bulan depan punya muka aku jadi cover epop taww!! jangan buat-buat lupaa nak beli.



hafawati, sampai hati


(its a pantun)


No comments:

Post a Comment