Friday, April 8, 2011

rainbow is wonderful

hollaww!


selamat tinggal lagu yang memekakkan!

selamat tinggal titik peluh orang lain!

selamat tinggal mood tak baik!

selamat tinggal kejahatan!

selamat tinggal gambar lama!

selamat tinggal awak semua!!


upps,, terlebih sudaaaa . hee~ bestkan hidup baru! i wanna be the rainboww ... thanks to MR. M kegilaan rakan sekelas.. HAA XD its not a boylaa its a SIR! a Htott SIR!! agaaa~ he teach me poem! selalu aku tau poem bm jekk.. yeahh! amat jiwangg, but last year jekkk aku jiwangg! emm.. act ada yang tak betol lagi kat blog nihh. nanti i betulkan okengg.



Z,

saya rindu .. dulu setiap kali sya edit blog mesti awak complain macam2.. but now.. saya dah takde awakk,, even blog awak tak lwaa mcam blog saye..hihhhi.

but im still miss your opinion. even aku tak amik kesahh ponn. hoo~ LAYANN!


No comments:

Post a Comment