Thursday, April 14, 2011

hari KHAMIS yang tenang (!)



ee.. HAPPY BIRTHDAY MR. P!!!

my namja chingu soooo OuCCH! bhaaaa XD.
now , rambut dia tengah merah menyala! semerah hati saya! hee~
even umur dia sama macam abang nuar. but he seems BOYISH!!

22nd years old! beza 7 tahun jekk!!!! sookayy lah kan?? :P
kalau aku SEARCH kat encik google, ada orang malaysia yang minat dia,, memang HAMPEHH ahh hang.




pada pagi yang indah! igauan ku dikacau oleh suara-suara sumbang.

"yaya, tahukah anda harini hari apa?"
.. bukan main gelabah aku.. "why?..why?? what the hal is happening?"
"emm, taktau ye, enggak apa-apa lorrh"
"heyy, cakap betul-betul kalau tak....... GRR!"
" huhh,, takutnya okay okayy gua cite ya.,,actually harini birthday boyfriend gua hehheh "
"elehh! macam herann! japp lu begini pon ada boyfriendkahh. haaaaha.XD"
sambil main-main jari " ihh,, u taww,, nama boyfriend i tuhh prince!! "
"ohh prince,,, AHHH!!! apa dia!! biar betik???? duhh! tu bukan gua punyakahh. bikin hangittt!! jek"

kenapa selama ni aku cari-cari nama dia kat kalendar epop yang comeyy gebaboom tu takde?? tadi bila aku tengok balik baru ada! apakahh?? grr! ni yang nak marah ni.. huhh!



tu jekk yang mampu aku bebelkan.. serious busy :P

No comments:

Post a Comment