Saturday, April 23, 2011

boku ga iru :D



tadi kan as usual sekolah ganti!! umpph~ memang lemah semangat bila sekolah ganti ni. orang lain pon sama. actually ini yang dinamakan psycho.. sebab dalam otak dah set 5hari jekk sekolah!
cikgu-cikgu pon bukannya rajin sangat pon nak ajar . so,, hari sabtu biasanya belajar ala kadar jekk. haa! tadi jiran sebelah meja aku tak datang. entahlaa yepp aku pon taktahu siapa budak tuhh. malamtu dia kata dia nak datang ,, nak temankan aku coz kes histeria semalam terjadi semula. POCONG nak balas dendam selama setahun dia menghilang.... aku harap itu bukan pocong just kak limah jekk. hee~

so, tadi sab jadi jiran aku sekejap. then kitaorang berbual-buallah yang penting ianya tak penting dan membuang masa. hahha~
best taww berbual dengan dia sebab kitaorang berbual pasal MANUSIA hahha~ setiap manusia yang aku cakap dia gerenti tahu.. then bila dia dah tahu kiteorang pon STAY HAPPY MERRILY FOREVER AFTER........the end! haa~ macam cinderella story.contohnya ini :

S:eihh ada budak krk tukann muka dia cool GLEE~
a: huhh? ohh 2krk keww?
s:ha'ah.laaa
a:ooo. yang macam pendiam jekkan n comel sikitt n pakai spect ann.
s:yeyeyeeee~ memang comel ponn. bila tengok dia macam urgggh
a: dia PBSM kann?? well, budak cool mesti sama persatuan dengan i. muka dia macam adik esyah sikittttttttttttttt ann?
s:yupp! eeee.. KIPAS!! haa
a: taknak kipas. nak resipi rahsialahh.. haa~


haa.aku selalu tanya kat orang lain "korang pernah tengok tak budak 2krk yang cooool sangat?"
then lastlast diorang kata "taktahu". tak sangka pulak moyang tahuu..


No comments:

Post a Comment