Thursday, April 28, 2011

im ain't cool enough ??

mae-riiiiii , ngaww!! aww aww ^^



tadi ada sukantara yang menyemakkan hari khamis yang cukup indah sebenarnya tapi apa yang menjadi kegemaran saya ialah beg ringan! wohooo~ dan oleh itu macam excited betul nak pergi kkq sebab semalam rasa macam something yang hebat akan berlaku! but the end
KKQ is CANCELLED! T______________T


tadi pagi sedikit lambat datang sekolah pukul 7.11 begitu AWKWARD betull. selalu awal je datang taww ( minggu ni jek start.. =,=') ALHAMDULILLAH! yaya dah berubah menjadi budak NERD yang TEGAAAAAAKK! yess! boleh ganti azfar anak murid ustazah rahimah 0_0.
saya nampak something kat tingkat 2 berbaju hitam berambut shinee ohh! itu dia cikgu keSAYANGan!

dan bila nak beratur kat rumah hijau ternampak ustaz berkacamataberbingkaipenuhyangtebal!
sangat hebat matanya menjeling aku! dan uhh! teringat peristiwa lalu ~~~~ dan bila setapak sudahku mengorak langkah maju ke depan,,,,,

"MR. ABDUL RAHMAN!"

+.+ macam nak pengsan dengar suaranya yang BUKAN SWEEET but mengundang aku memandangnya lagi lalu tersenyum tak berapa nak ikhlas.. arggh!! seriously aku nak cakap aku tak berapa nak suka kalau orang yang pakai

cerminmataberbingkaipenuhyangtebalsepertioldschool even nampak SMARTT

sebab pertama sampai sepuluh :

I CANT SEE apa sebenarnya yang orang tu tengokk. sama ada dia tengok sebelah kanan atau kiri! kalau nak tahu betulbetul kena tengok mata dia betul-betul . are you crazy nak pandang orang macam nak makan dia????

ini pernah terjadi dekat budak M dan budak T!

-dont tell them, just buat experiment korang sendiri tanpa pengetahuan mereka! anda gerenti akan sakit hati apabila melakukan experiment itu! =)-

then larilari .rehat rumah hijau dapat 100 plus! even budak tak lari macam HH! then cari miqi n duduk dekat dia n dijah kelakar!

"budak cerminmata!! budak cerminmata!! nak nombor?/ haaa XD suara serious buat macam lelaki padahal adik dia jekk ponn.. "


then masa lompat jauh~~ teringat masa latihan aku lompat kanggaroo! semua begitu galak bergelak! but hafa kata CUTEE!! HAAAA XD percaya jeklaa cakap dia tu yeee.

masa budak kecik kelas kita tu lompat semua kata
"aigoo~ cutenya!!cutenya!!"
(serious, ITS NOT ME!! kalau ye pon aku,, im not PERASANTETTTT)

then aku pon lompat ,, then jatuh melutut macam nak propose pon boleh jugakklah. XD.

baru jatuh.. tiba-tiba suara chipmunks bersuara
"alahh yaya ni,, alah yaya niee lagi sikit jekk"
"eihh??? ooh. kau kat sini?? dussh! =,=' "

fed up seyyh panggil nama YAYA di khlayak ramai,, buat2 tak kenal sudaalaa. rasa macam nak sepak laju-laju jekk. nak tukar nama!!!

then 2 saat lepas aku rasa macam dah sampai kat tepi pantai kat TERENGGANU barulah aku bangun dari situ! kat semuaorang aku KECOH pasal pasir tu macam kat tepi pantaii!! HAA XD semalam teringat masa seni aku lukis pantai yang ada TURTLE CUTE semata-mata! memang dah gila terengganu !!!! TERENGGANU! wait for me hujung minggu ni kita jumpa yaww!! nak ikut???? :p



okayy,, after EXAM kite update lagi awww! sebab nanti abang nua kite ada kat rumah. dia SUPERBUSYBODY!!

BUBUI =))))))))




aww! i love this part. they are wearing handcuffs.

mae-ri- omma now im standing beside the __________
moo kyul- arggh! muka dia macam dengar jek apa maeri cakap tapi TAKK!

HAMPEHH! ^^


No comments:

Post a Comment