Tuesday, November 15, 2011

bubui =D

assalammualaikum. jawablah seikhlas hati salam saya =D

okay. tonight im reallyreallyreallyreally not in mood nak menaip. tadi bukan main lagi bersemangat kangaroo terlompat-lompat nak menaip . gahh ! what happen ? okee. ingatkan nak post gambar-gambar yang diminta untuk masuk dalam blog oleh makhluk-makhluk comeyy yang taknak gambar diletak kat fb. then tadi carilah satu gambar ni yang bagi saya ianya Terrrrrrrrrrrr-sangatlah terrrrrrrr-comelnya. aww ~  ohh boo ! swusssh miracle. you're the miracle (okee, terpesong. tehee ;p) it dissappear !!! trololo i hate it !

photographer : aisyah suhaimi
model : rara and riri - kami bukan kembar. hanya nama itu terlalu kawaii.
situation : muka - buat muka cute , tapi sebenarnya macam pfft -.-" only me
               badan- teramatlah slim
               tangan- me: double peaceeee ^___^
               kaki- melunjurkan kaki .nak tunjuk kasut kami yang dah lama tak basuh. bangga !
location: smkbbu , jb , seoul , korea (pandai lettew )

that's what i remember. okee bagus jugak ingatan kite kan ? haha. perasann ! hummpph, doakanlah kite jumpa balik gambar tu. AMIN ! tehee ~ so, just this picture yang boleh share. picture lain ada muka pfft kite tuhh. tentu semua akan annoying . but tak banyak pon. yang lain semua dah releasekan kat album saya. haha ~ ayat terrrrrr- amat tak boleh blaa. padahal album fb. bleh ~



with sharifah khadijah til qubra binti syed jamil. haha 
error in lightning. dont mind ah. semua gambar kat kantin sekolah memang gitu. horror kan ? haha. 
dan lagi horror bila tengok muka yang lack of senyuman tu. hee ~


 with nurinisak binti mohd. asri
ehemm. budak tu malu nak amik gambar.yeahh. im not anything to her. sobbs.. T___T
okay. then the conclusion is braces make my life better physically. haha ~ saya lebih yakin berhadapan dengan camera. itu sahaja. hiiii ~ dan lebih banyaklah gambar perasan saya. LOL .sukatilaa


atukmak saya cakap,
- tokmak sebenarnya tak suka tau nak amik-amik gambar ni. MALAS ! sebab kite ni dah cantik jadi buat apa nak amik gambar. LOL XD haha. tokmak saya rockkkkkkin ! hope begitu selalu. 


then bila kiteorang cakap patutlaa anak-anak n cucu-cucu tokmak semua kuat perasan. dah keturunan. haha dia jawab "opps. sorry sorry " haha



kayy. dah bye. saya akan amik mc dari ber-blogging selama 6 hari. dilarang rindu ! haha ~ then ada jamuan and whatever. dan kemudian kene study for exam mrsm. insya-ALLAH , mintak-mintaklah yaya dapat masuk mrsm if itu yang terbaik untuk dia. AMIN! then barulahh THE REAL ENJOYMENT datang ! but then. dussh ! result pmr! gahh~ ya ALLAH !





No comments:

Post a Comment