Thursday, November 10, 2011

tag



 


ergghh. this two little creatures are soooo.. ______


okayy. nak jawab tag nii


1. Bila kali pertama korang terkucil?

duhh =__=". i think never... tralalala ~

2. Benci atau sayang pada bibir? Nyatakan sebab.

totally fell in love with it. haha~ because ? perfectly just like angelina jolie haha. too over? okayy perfectly just like kilafairy, lee gi kwang anddd.. NIEL teen top ! haha~ 

3. Pernah makan penampo dak?

well, tengok mukalahh. muka baik tak pernah makan penampar. pernah kasi orang penampar adalah. peaceeeeee ^____^ jangan tanya siapa.

4. Handset apa yang kau tengah pakai sekarang?

my mummy's nokia flip-flap yang hanya boleh text and takde camera bagai tapi ada colourlaa. sebagai anak mithali, aku dengan baiknya exchanged dengan dia sementara tunggu dia beli handphone baru. aww~ dengan harapan biarlah aku je dapat handphone baru. okayy. 

5.Apa impian korang?

PMR 9A dengan rakan-rakan seperjuangan. AMIN!
diterima masuk ke REAL SCHOOL, KOREA bersama-sama dojihan. AMIN! heheh~
tinggi sekurang-kurangnya 160 cm! AMIN!
kurangkan 5 kg ! AMIN!
memperbaiki diri ! AMIN!
nak MP4 , DSLR (tak banyak pon, kan> hee) AMIN !
wanna go wherever i wanna go . amin!

terima kasih sudi mendoakan saya. hee~



1. Penyanyi yang korang minat?
jang geun suk , wang zi, dan dll. =D

2.Siapa yang korang rasa lebih COMEL?Aku,Yaya,Miqi or Moyang? 
-aku rasaaa...Yaya..sebab dy kecik..tu sebab dy COMEL! xD (skrip asal .haha)
ermmm.. moyang kot. sebab, dia dah tua. selalunya kalau orang tua ni kan..comel tawukk. 

3.Lagu yang sesuai untuk aku?
 CANDY-H.O.T okayy terramat childish. LOL XD

4.Benda yang korang suka tapi mak korang tak bagi buat..
- saya suka jang geun suk tapi mummy tak suka. haha XD..

5.Apa Binatang kau nak jadi?

baby kangarooooooo n baby rabbit. .. awww. CUTE !

No comments:

Post a Comment