Saturday, March 29, 2014

biskut lidah kucing


assalamualaikum 
*lambaipenumbuk * 



tahukah anda ?
mata kucing boleh dimakan begitu sahaja setelah dikopek !
misai kucing boleh diminum setelah diblend kasi lumat !
dan kini yang terkini ialah
lidah kucing boleh dimakan begitu saja seperti biskut .
ENAK DAN RANGUP SUNGGUH RASANYA !



tapi icecream kucinggoreng masih belum diperkenalkan di seantero bumi . sedih T_____T

sentap.
rabak.
robek.

hahaa ( inchekopiah mohon sentap )


itu intro mengarut .
tapi kalau siapa dapat baca intro tu dengan rasa seram dan robek .
 itu tandanya aku berjaya berintroduksi . hehee .
tapi kalau tak berjaya , emm aku pon malas nak delete memandangkan aku telah diiktiraf
T_____T



----------------------------------------------------------------------------




meowww !!
kalau nak tau jiran sebelah rumah aku ada bela berbelas - belas ekor kucing parsi .
( kait ke ? =_____=")



okay , back to half-normal =___="
seperti biasa budi baik perlu dibalas baik . muahhahaa walaupun aku tak reti karang ayat panjang-lebar bunga-bunga tahi ayam aka tahi kucing aka kucintai aka kuucingtaik macam diaa ,
tapi at least aku ada banyak gambar yang comel momel . kau ada ? setakat gambar aku dengan burung puyuh apelaa yang comel sangat =____="
ni mesti kes semua gambar aku tak comel nii . T____T

biar aku tampak cun dan comel pada pandangan ALLAH je .
wajah bukan peribadi. fuyoooo ! . haha sebenarnya aku tak faham "cantik itu subjektif " tu apa ?



my most favourite picture of all . wakakaa XD
 sebab macam comelll macam kanak-kanak ribena ungu bulat-bulat . 
in addition , background dia orang semua tengah busy-busy tetibe kiteorang ber celfie selfiee. lolll



tapikalau tetibe kasi gambar bawah ni ...
=________________=

gaya makcik-makcik

( opss gambar dah terdelete secara sengaja . :3 )


-----------------------------------------------------------------------------------

part 3 ( introduction ke-3 )

banyak glee intro aku . hahaaaaa ni kes tak ikhlas menaip nii . takde sumber inspirasi .
hahaaa so aku main taram letak ayat asalkan berjaya " fill in the blanks " / maaf ye .

okay . serious !
nama dia aliah atiqah binti mohammad rosman !
aku panggil dia aliah !
aliah gedik !
nama internet dia aku panggil kucing je !
kucing pon gedik jugak ! 
hehee over glee ~

kuajakk nii kuajakk .


aliah . she was my classmate since we first met . pfft , padahal tak sampai dua tahun pon ;) 
kan aku dah cakap , masa form 4 dulu , rapat dengan farehah je kat kelas Ittihad . tapi disebabkan aliah ni form4 baru jugak dalam kelas tu , so aku pon entah macamane entah bolehlaa kamcing jugak dengan minah ni . tapi seingat aku , masatu aku farehah n aliah set-set form 4 baru nii sandar kat surau then meluahkan hasrat hati masing-masing yang nak pindah balik sekolah lamaaa. wargggh hahaa serious masatu aku tak sangka yang sebenarnya smua orang rasa macam apa yang aku rasa T___T .

ayat yang sama  
" RASA KOSONG LAA KAT SEKOLAH NI "


okay , tapi kiteorang mula kamcing lagi sikitt bila kiteorang sama-sama menceburkan diri sebagai ahli sidang redaksi sekolah masa akhir tahun tu .kiteorang ditugaskan menghasilkan beratus-ratus majalah sekolah . hahaaa ayat nak gempak jee ;p

pada awalnya ahli sidang redaksi ni ada berbelas-belas orang , tapi disebabkan ramai buat kerja separuh jalan , tinggal yang bawah ni jelaaa 
T_________T ,
takpe , kerana LOYALTY means NASI GORENG KFC . hahaaa
cikgu nalini belanja ahli-ahlinya yang tersayang nasi goreng dan ayam kfc . warggggh ;F drooldrool . #sayangcikgu


 di mana daku ? haha yang penting aku pakai kot hitam okee .
 ramai orang kata muka aku macam budak kot cream tu a'ah =____________="

( aku tak faham kenapa aku pendek tapi kena diri sebelah afifi tonjangg . erk =__=" )



hmm . hai aliah haha tetibe lupa nostalgia kita bersama . hehee ~
oh okay . yang aku ingat , dia ni duduk sebelah aku kat makmal fizik . okayy most of the time memang kiteorang ni rajin mengantuk ketika fizik .bukan sengaja :3 aku ni memang bersemangat wajaa setiap kali study fizik sebab memang memanjang gred C je selalunyaa T_____T
lagipun nak melunaskan cita-cita aku untuk belajar engineering di korea . ecehwaa amin !

tapi silap tang mana entah kiteorang kekadang memang ngantuk . dussh .
bila ngantuk , aku pukul dia dia pukul aku cubit dia cubit aku then buat entah pape lol .
tapi memang paling menyirap bila memang aku segar dan fokus tak berlagu pandang cikgu sa'adah . tetibe dia pukul aku . T_____________T huwaaaa sakitttt .
then dia pandang aku assume macam aku tengah tidur .
pfft tahulah mata aku kecik =________="


okay dia ni bendahari kelas 5 ITTIHAD .
sebenarnya aku nak jadi bendahari ,,
sebab aku rasa akulahh manusia paling bertanggungjawab bab-bab duit ni . hahaaa
 tapi memandangkan lagi ramai orang undi dia dari undi aku ,, hukhukk T__________T
jadilah aku AJK keceriaan ;3 jekkkkk .
(  lagipun bendahara kelas , macho hahaahaaa )

tapi aku tak pernah mengalah , aku memang suka buktikan yang aku powerr jadi memang muka akulahh muka paling awal bersemuka dengan dia
 " ALIAH , nah duit ! amekk amekk !! "




okay . apa lagi ? kena belek diary jap *unrecognised* =___="

okay time SPM kan ,, hehhee time SPM kiteorang memang takde prep malam . only boys yang dibenarkan study kat kawasan sekolah . so kamik-kamik yang rajin ni ecehh xp kiteorang study kat surau . yang lebih selesa di dorm tu belajar kat dormm . as well yang pernah aku tulis , aku benci dorm ! ok dah bai ! haha

punyelahh beriye nak study kat surau sebab lebih aman damai tenang harmoni tenteram .. kononnya ilmu senang nak absorb.  lol XD 
memang suasana yang paling sesuai untuk berrrrrrrrrmimpi . hehee .
aliah ni memang ahh confirmm hari-hari dia tidur kat surau tu waktu prep . 
aku yang memang baik hati abadi ni memang jadi pengejut dia yang setia untuk bangun study . 
hahaaa aku kejut , dia angguk dia tidur . pehhh nyirapp je macam nak sepak terus masuk longkang jadi kucing comot . pfft . teruk bebenorr ini budokk nyopp jangan contohi dia nyopp . hahaa

 tapi sebenarnya virus dia berjangkit kat aku juga =____=" dia pon buat benda yang sama macam aku buat kat dia. hahaaa . tapi paling kritikal bila kiteorang berdua tidur =___________=" 
memang sakit jiwa ahh siapa yang baik hati nak kejutkan kiteorang . loll . 


( err , memang semua cite pasal tidur eih ?? )


ok, ingatan kembali semulaa . hahaa 



=____________________=" pfftt .


okay dia kata kiteorang ni kalau balik prep malam memang suka jeling-jeling junior bawak roti bungkus ke tak ? hahaa . kalau nampak ada tangan pegang roti bungkus jeeee memang serbu DM teruss walaupun DM dah tutup . kuiikuii XD serbu dapur makcik tu macam nak rompak roti hehee ;) kalau bukan roti bungkus memang alahaiii tak minat ahh nak makan supper ( except for saturday night ;)


sebenarnya banyak lagi aku nak cite tapi ,, haha . kalau cite pasal kelas , prep malam , stay up , kem chemistry , prep hujung minggu, kem studython n blablablaaa haha semuanya kenangan pasal tidur ! lol nak aku cite satu-satu ke ? hahaa . 

ada satu hari tu masa prep sabtu , aliah duduk tempat bantak aka aiman kat nun hujung tingkap sana konon nak mencari ketenangan ahh. piiiirah hehee ;3 
lepastu dia panggil " yaya ! "

aku tengah dok khusyuk pandang buku ecehwaa haha so aku just " emmm .. "

" cenggitu ann yaya , orang panggil bukannya nak dengar . "
( dia terus pandang tingkap balik ) 

" aliah ! apa ??? nape ??  aliah !! aliah !! "

pehhhh dia terus tak layan aku . tak lama lepastu aliah keluar dari kelas duduk kat tangga tak silap =____+"

didie pon bercakap dengan aku " haiyokk yaya "

" apa seyyyh bukan salah kite ( explain balik ) "

" ha'aa dahlaa dia panggil yaya sekali je . kalau dia panggil banyak kali tapi yaya tak jawab tu takpelaa "

hmm . aku tak rasa marah ke geram ke dendam kee cuma rasa nak campak dia masuk gaung je .
punyelahhhh pelik bebenor perangai cam kucing . ingat comel ? nak lempang ! hahaa
gedik sangat .


aku ni memang ego kalau aku rasa aku takdelahh bersalah melebihi 50 percent dalam apa apa hal . heheee ~
tapi disebabkan nak SPM , cehh aku rasa aku patut mintak maaf jelaa ~
pehhh lepastu ada ke patut dia kata dia nak gelak bila aku mintak maaf ??
memang jangan harap ahh aku turun takhta nak mintak maaf lagi =____________="



okay apa lagi ek . ? hahaa

okay dia ni minat HAFIS SAINAL dengan megatAD dan shrek dan sombi  dan mulut nganga. kuiikuii XD







No comments:

Post a Comment